فروش ویژه دستگاه موزاییک بایوتاچ اصل|کد BT01

فروش ویژه دستگاه موزاییک بایوتاچ اصل

دستگاه موزاییک بایوتاچ یکی از جدیدترین و پرفروش ترین دستگاه میکروپگمنتیشن موجود در دنیا می باشد. اصل این دستگاه میکروپیگمنتیشن ساحت کشور امریکا می باشد.این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای تاتو صورت می باشد.دستگاهای میکروپیگمنتیشن انواع مختلفی دارند که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.در زیر به شرح قیمت وویژگی های این دستگاه میکروپیگمنتیشن می پردازیم.

ابزار تاتو

فروش ویژه دستگاه موزاییک بایوتاچ اصلشناخت دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ

1_این دستگاه موزاییک ساخت کشور امریکا می باشد.

2_این دستگاه بسیار سبک. خوش دست و فاقد هرگونه لرزشی می باشد

3_هردو سوزن فلت و گرد را ساپورت می کند.

4_اصل این دستگاه دارای شماره سریال می باشد و تقلبی ان فاقد این شماره سریال است.

5_دکمه پاور اصل بایوتاچ دایره ای بوده و فیک ان مربعی می باشد.

6_شما اصل این کالا را می توانید از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. 

7ـدستگاه موزاییک بایوتاچ بیشتر برای حرفهه ها نیز استفاده می شود.

دستگاه موزاییک بایوتاچ

مشخصات دستگاه موزاییک بایوتاچ

1ـوزن قلم 209 گرم

2ـدور چرخش 10000 بر دقیقه

3ـساخت کشور امریکا

محتویات موجود در پک دستگاه موزاییک

1ـپدال اشکی

2ـآداپتور برق به عنوان منبع تغذیه 220 ولتی

3ـروغن مخصوص

4ـدستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ همراه با یک کیف است

5ـدارای درب پوش مخصوص رنگ

دستگاه موزاییک بایوتاچ

محتویات موجود در پک دستگاه موزاییکچرا دستگاه موزاییک بایوتاچ را انتخاب کنیم؟

در تمام دنیا یکی از حرفه ای ترین دستگاهای موجود برای کارهایی مانند تاتو صورت موزاییک بایوتاچ است.این دستگاه بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود چون دارای سوزن های مخصوص است  و کارکردن باااین دستگاه را حرفه ای کرده است.در هنگام استفاده هیچ گونه صصدا و لرزشی ندارد و شاید بتوان گفت همین امر سبب محبوبیت این دستگاه شده است.این دستگاه بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود و چون قیمت بالایی دارد باید در انتخاب این دستگاه دقت بسیار زیادی کرد.

دستگاه موزاییک بایوتاچ

چرا دستگاه موزاییک بایوتاچ را انتخاب کنیم؟چطور دستگاه موزاییک بایوتاچ اصلی و فیک را تشخیص دهیم؟

مهمترین نکته در تشخیص دستگاه اصلی موزاییک شماره سریال داشتن این دستگاه است.اگر دستگاهی دارای شماره سریال نباشد قطعا اصل نخواهد بود و شما عزیزان می توانید سریعا این نکته ار متوجه بشید.برای اطمینان از خرید بهترین راه خرید از جایی معتبر است .شما عزیزان می توانید این دستگاه را با 1 سال گارانتی و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.این دستگاه همواره برای شما بهترین انتخاب است.

 

چطور دستگاه موزاییک بایوتاچ اصلی و فیک را تشخیص دهیم؟قیمت عمده دستگاه موزاییک بایوتاچ

این دستگاه میکروپیگمنتیشن متاسفانه ممکن است تقلبی های زیادی پیدا کرده باشد ولی شما عزیزان می توانید این دستگاه میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیداین دستگاه به دلایل متعددی از جمله ارز ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد. برای خرید دستگاه موزاییک با بهترین قیمت با مشاوران در تماس باشید.بازرگانی ابزار تاتو تمامی محصولات میکروپیگمنتیشن و تاتو را با ضمانت اورجینال بودن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

موزاییک بایوتاچ

شناخت دستگاه فیک موزاییک بایوتاچ

این دستگاه یکی از بهترین و حرفه ای ترین دستگاه موجود برای میکروپیگمنتیشن در ایران است. این دستگاه متاسفانه ممکن است فیک هایی داشته باشد اما مهمترین ویژگی این دستگاه داشتن شماره سریال قلم است که به راحتی می توان اصل و یا تقلبی بودن ان را چک کرد.

دستگاه موزاییک بایوتاچ

قیمت سوزن دستگاه موزاییک بایوتاچ

سوزن های دستگاه موزاییک بایوتاچ دارای دو نمونه هستند. این سوزن ها اصلی و فیک هستند. سوزن های اصلی دستگاه موزاییک بایوتاچ تایوانی هستند و میشه گفت فوق العاده هستند.اما سوزن های فیک قیمت بسیار پایین تری دارند و در نتیجه کیفیت انچانی ندارند. به شما عزیزان توصیه می شود حتما از سوزن های اصلی استفاده کنند تا دستگاه اسیبی نبیند.این دستگاه همواره از بهترین و حرفه ای ترین دستگاهای موزاییک است.

کاربرد دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ

این دستگاه میکروپیگمنتیششن برای طراحی و زیبا سازی پوست استفاده می شود.از این دستگاه می توان برای تاتو لب. خط چشم. ابرو و.. استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.این دستگاه میکروپیگمنتیشن به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد ممکن است دارای قیمت های متعددباشد که ر این صورت می توان اطمینان حاصل کرد که دستگاه موزاییک بایوتاچ فیک است.این دستگاه میکروپیگمنتیشن ازمنحصر به فردترین دستگاهای موجود در ایران می باشد.

ابزار تاتو

کاربرد دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچسفارش اینترنتی و خرید آسان دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ

برای خرید بهترین دستگاه موزاییک بایوتاچ اصل با بهترین قیمت می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.توجه داشته باشید که بازرگانی ابزار تاتو این دستگاه را با ضمانت اصل بودن در اختیار شما قرار می دهد .مهمترین هدف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم با بهترین محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید