خرید اینترنتی مداد کنته(Konte)ابرو در تهران|کد M10

خرید اینترنتی مداد کنته ابرو در تهران

برای کارهایی مانند تاتو باید از ابزار های بسیاری استفاده کرد.یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای طراحی ابرو ها مداد کنته است.البته این مداد در رنگ های بسیار متنوعی موجود است.برای قرینه سازی ابرو ها هم می توان از دیوایدر فیبروز.کولیس دیجیتال.خط کش قرینه سازی نیز استفاده کرد.همانطور که می دانید ابزارهای زیادی برای قرینه سازی و طراحی ابرو نیاز است که در زیر به شرح یکی از این ابزار ها که مداد کنته است نیز می پردازیم.در صورت داشتن هر گونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

ابزار تاتو

خرید اینترنتی مداد کنته ابرو در تهرانآشنایی با مداد کنته تاتو

  1. این مداد فقط مخصوص کاشت ابرو .میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است و هیچ کاربرد دیگری ندارد.
  2. می توان گفت طراحی با این مداد ها ماندگاری بسیار خوبی دارد و البته می توان بعد از طراحی با ماژیک جراحی نقطه گذاری کرد.با این کار طرح تا اخر کشیدن میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن پاک نمی شود و با خیال راحت می توان کار خود را انجام داد.
  3. بهترین راه برای پاک کردن رنگ ماژیک استفاده از فوم اینکینز است.بدون هیچ گونه اسیبی به پوست ماژیک را پاک می کند.
  4. بیشترین کاربرد ماژیک سفید برای طراحی لب است به طوری که هیچ تداخلی برای رنگ قرمز لب ایجاد نکند.
  5. برای کشیدن خط چشم از مداد مشکی بیشتر استفاده می شود.

مداد کنته ابرو

آشنایی با مداد کنته تاتونکته مهم: نحوه تراشیدن مداد نخی طراحی

نکته بسیار مهمی که باید به ان توجه کرد این است که این مداد اصلا نیازی به تراشیدن ندارد و کافی است لبه پایین مداد را با تیغ کمی خراش دهید.با این کار به راحتی چند میل از سر مداد بلند می شود.می توانید کمی لبه ها را نیز از دو طرف تیغ بزنید تا باریک و نازک تر شود و به راحتی کار خود را انجام دهید.یکی از ویزگی های این مداد ها راحت تراشیده شدن ان ها می باشد. به علاوه طراحی با این مداد ها بسیار آسان می باشد.

نکته مهم: نحوه تراشیدن مداد نخی طراحیقیمت عمده مداد کنته ابرو در ایران

این مداد در کشورهای مختلف ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.مثلا در کشورهای اطراف این مداد کنته قیمتی در حدود 12 دلار دارد.البته این مداد در جنس های مختلفی موجود است و در نتیجه با قیمت های مختلف.در ایران به دلایل مختلفی ممکن است این مداد و ماژیک های جراحی  قیمت های مختلفی داشته باشند.برای خرید بهترین قیمت عمده مداد کنته در ایران می توانید 24 ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.در حال حاضر این مداد ها بهترین مداد برای طراحی هستند البته دلیل بعدی قیمت مناسب بودن ان هاست.

مداد کنته ابرو

قیمت روز مداد کنته نخی در ایران

مداد کنته نخی یکی از بهترین مدادهای مناسب برای طراحی ابرو هاست.این مداد ها در رنگ های سیاه.سفید و قهوه ای موجود هستند و دارای قیمت های مختلفی می باشند. البته این مداد ها چون بسیار نرم و لطیف هستند بسیار گزینه خوبی برای طراحی ابرو محسوب می شوند.در عین حال شما عزیزان می توانید این مداد ا یا مداد های هاشور ابرو را با بهترین قیمت  و با ضمانت اصل بودن از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده  و مورد استفاده خود قرار دهید.

مداد کنته

قیمت روز مداد کنته نخی در ایرانخرید آسان و ارسال رایگان مداد کنته در ایران

شما عزیزان در هرساعت از شبانه روز  که بخواهید می توانید تمام لوازم و وسایل اورجینال تاتو .میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.همانطور که می دانید مهمترین هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.توجه داشته باشید تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مداد کنته

 

شماره تماس  09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید