خرید اینترنتی دستگاه پن دیفندر EZ

خرید اینترنتی دستگاه پن دیفندر EZ

دستگاهای تاتو پن یکی از محبوب ترین دستگاهای موجود در دنیای تاتو هستند. این دستگاها معمولا به دلیل ساحتاری که دارند می توانند هم برای تتو بدن هم برای تتو صورت نیز استفاده شوند. دستگاهای تاتو پن معمولا دارای موتور بسیار پر قدرتی هستند و به همین دلیل عمر طولانی تر نسبت به سایر دستگاهای پن دارند.پن دیفندر EZ یکی از دستگاهای محبوب و پر قدرت در دنیای تاتو است که شما عزیزان می توانید برای خرید این دستگاه ویژه با مجموعه در تماس باشید. در زیر به شرح و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

پن دیفندر

مشخصات دستگاه پن دیفندر اصل

1ـموتورد ستگاه : EZ Custom Swiss Motor

2ـطول ضربه: 2.2mm، 3.2mm

3ـدور در دقیقه: 7000-9000

4ـوزن دستگاه : 3.35 اونس (95 گرم)

5ـاندازه: 114mm x 22mm

6ـاتصال: RCA جنس: آلومینیوم هواپیما.

7ـولتاژ کاری: 6 – 8.5 ولت DC

مهمترین نکته این است که این دستگاه را اگر از مجموعه ابزار تاتو تهیه کنید شامل 6 ماه گارانتی می شود.

کاربرد دستگاه تاتو پن دیفندر

یکی از بهترین دستگاهای موجود در ایران که هم برای تتو بدن و هم برای تتو صورت نیز بسیار مناسب است پن دیفندر می باشد. این دستگاه دارای وزن مناسب که این برای گرفتن در دست بسیار مهم است و از همه مهمتر کاشت رنگ بسیار عالی این دستگاه سبب مناسبب بودنش برای تاتو بدن و صورت نیز شده است.یکی از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه قیمت مناسب ان است و به همین دلیل سبب افزایش محبوبیت این دستگاه شده است.

دستگاه پن دیفندر

مقایسه دستگاه پن دیفندر با سایر دستگاها

دستگاهای تاتو معمولا یا برای بدن یا صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اما نکته ی مهم این است که دستگاهای پن هم برای بدن و هم برای صورت نیز قابل استفاده هستند و چون دارای موتور بسیار پر قدرتی هستند به راحتی برای هردو قابل استفاده می باشند . نکته ی دیگر که بسیار مهم است این است که لرزش دستگاهای پن معمولا کم است و دارای کاشت رنگ خوبی هستند البته نوع دستگاه و نوع موتور در این مورد بسیار مهم است.البته شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.

قیمت عمده دستگاه پن دیفندر EZ در ایران

این دستگاه در ایران به دلایل متعدد ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد اما شما عزیزان اگر این دستگاه را از مجموعه ابزار تاتو تهیه کنید به قیمت عمده برای شما محسبه خواه شد. قیمت عمده پن دیفندر EZ در این مجموعه با قیمت تک برابری می کند. امیدواریم با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن همواره رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

خریداینترنتی و ارسال سریع دستگاه تاتو پن 

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین دستگاها. رنگ ها و.. هم برای تاتو صورت هم برای تاتو بدن نیز از این مجموعه تهیه کنید. این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را برای شما فراهم کند. درصورت داشتن هر گونه سوالی مشاوران مجموعه 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند.این مجموعه همواره برای شما خواهان بهترین ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید