قیمت روزدستگاه پن مست تور Mast Tour

قیمت روزدستگاه پن مست تور Mast Tour

دستگاه های تاتو پن از دستگاهای فوق العاده پرطرفدار و خوب برای تاتو بدن و گاهی صورت است. این دستگاها معمولا اگر موتور پرقدرتی داشته باشند برای تاتو صورت نیز به راحتی قابل استفاده هستند. دستگاه پن مست تور یکی از دستگاهای بسیار فوق العاده است که  به شدت دارای موتور پرقدرتی است و به راحتی می توان از این دستگاه برای تاتو استفاده کرد.در زیر به شرح ویژگی ها و قیمت روز این دستگاه می پردازیم.

دستگاه مست تور

مشخصات دستگاه تاتو پن مست تور

1ـمهمترین ویزگی این دستگاه به همراه داشتن پاور شارژی است.

2ـوزن دستگاه حدود 82 گرم

3ـوزن پاور 40 گرم

4ـطول دستگاه فقط 85 میلی متر

5ـاستروک : 3.5 (مناسب جهت لاین و سایه) این یکی از بهترین ویژگی های این دستکاه است.

6ـموتور ژاپن

7ـکاشت رنگ عالی و دارای لرزش بسیار کم

8ـاستروک 3.5

9ـسرعت در ولتاژ 8

کاربرد دستگاه مست تور Mast Tour

این دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد به راحتی هم برای تاتو بدن  هم برای تاتو صورت قابل استفاده است.این دستگاه اگر از مجموعه ابزار تاتو تهیه شود دارای 6 ماه گارانتی می باشد.اگر این دستگاه را تهیه کنید خواهید دید همواره یکی از بهترین دستگاهایی است که برای تاتو بدن و صورت با قیمت استثنایی قابل تهیه و استفاده است.

ابزار تاتو

مقایسه دستگاه تاتو پن مست با سایر دستگاهای پن

یکی از مهمترین ویژگی دستگاه تاتو پن مست تور که سبب تمایز این دستگاه با سایر دستگاها شده است این است که این دستگاه وزرن بسیار کمی دارد و به همین دلیل هم برای تاتو بدن و هم برای تاتو صورت نیز بسیار مناسب است.ویژکی دیگر  دستگاه پن مست تور Mast Tour قیمت بسیار مناسبی است که این دستگاه در مقابل سایر دستگاهای پن موجود دارد.به جرات می توان گفت این دستگاه جزو دستگاهای برتر کمپانی پن می باشد.

قیمت عمده دستگاه پن مست تور در ایران

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این دستگاها دلار است که ممکن است در صورت افزایش قیمت این دستگاها افزایش یابد.اما شما عزیزان می توانید این دستگاه را از این مجموعه همواره با بهترین قیمت تهیه و مورد استفاده خود قرار دهید.نکته ی مهم در مورد این دستگاه این است که اگر از مجموعه ابزار تاتو تهیه کنید شامل 6 ماه ضمانت میشود.دستگاه پن مست تور اصلی

خرید اینترنتی و ارسال سریع دستگاه تاتو پن مست تور Mast Tour

شما عزیزان در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید می توانید بهترین محصولات تتو بدن و صورت را با ضمانت اصل بودن از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. تمامی دستگاها .رنگ ها و.. موجود در ایرن مجموعه با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید 24 ساعته با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید