قیمت دستگاه تاتو پن مست مگی اصل (Mast Magi)

قیمت دستگاه تاتو پن مست مگی اصل (Mast Magi)

دستگاه تاتو پن مگی یکی از دستگاهای پن معروف در حال حاضر ایران است. این دستگاه یکی از بهترین دستگاهایی است که هم برای بدن قابل استفاده می باشد هم برای صورت.یکی از ویژگی های دستگاهای تاتو پن مناسب بودن ان ها برای تاتو بدن و صورت است چون دارای  ویژگی های منحصر به فردی هستند.قیمت این دستگاه  البته اگر اصلی باشد واقعا ارزش خریدن را دارد.برای آشنایی بیشتر با این دستگاه با ما همراه باشید.

پن مگی

ویژگی های دستگاه تاتو پن مست مگی 

1ـاین دستگاه سبک ( 91 گرم) ، خوش دست و دارای کشاتر نگ عالی می باشد.

2ـ قطر بدنه پن مست 20 میلی متر می باشد..

3ـ قدرت موتور 12 ولتی است و به عبارتی سرعت آن 12000 دور بر دقیقه می باشد.

4ـ پک دستگاه تتو مست شامل پن و کابل رابط است که در نتیجه دارای پک کاملی است.

5ـقطر بدنه پن مست 20 میلی متر می باشد.

6ـاز این دستگاه برای طراحی های تاتو مینیمال برای صورت و بدن نیز می توان استفاده کرد.

7ـطول عمر دستگاه بسیار بالاست.

8ـقابل اتصال با انواع ترانس های برقی و شارژی می باشد.

پن مگی

کاربرد دستگاه تاتو پن مست مگی

این دستگاه به دلایل متعددی هم برای تتو صورت و هم برای تتو بدن نیز بسیار مناسب است.پن مست مدل مگی دارای دو استروک قابل تنظیم 2 و 3 میلی متری با کاشت رنگ بسیار عالی برای تتو صورت می باشد.استروک پایین این دستگاه برای سایه زنی و استروک بالای دستگاه برای شید بسیار مناسب است.این دستگاه در زمان استفاده کاشت رنگ بسیار عالی دارد و در عین حال دارای لرزش و صدای بسیار کمی می باشد.در نهایت میشه گفت این دستگاه با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت عمده دستگاه تاتو پن مست مگی اصل

این دستگاه با توجه به اینکه یک دستگاه جدید در دنیای تتو و میکروپیگمنتیشن است بنابراین قیمت بسیار مناسبی دارد اما شما عزیزان اگر بخواهبد این دستگاه را به تعداد تهیه کنید قطعا قیمت بسیار مناسب تری برای شما خواهد داشت و در نتیجه قیمت عمده حساب می شود.این مجموعه تمامی دستگاها و لوازم تتو صورت  و بدن را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و نکته ی بسیار مهم این است که این دستگاه شامل گارانتی می باشد.

پن مگی

چرا دستگاه تاتو پن مگی را انتخاب کنیم؟

این دستگاه یکی از دستگاهای به نسبت جدید و فوق العاده هست که هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم به راحتی می توان با قیمت مناسب این دستگاه را تهیه کرد و به شدت دارای قیمت بسیار مناسبی است و به هیمن دلیل استفاده از این دستگاه برای همه مناسب است.امیدواریم شما عزیزان هم با خرید یک دستگاه حرفه ای حرفه ای کار کنید.البته شما عزیزان برای انتخاب دقیق بهتر و مناسب تر می توانید با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

خرید اینترنتی و ارسال سریع دستگاه تاتو پن مست مگی

شما عزیزان می توانید تمام دستگاهاو وسایل تتو مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. این مجموعه همواره در تلاش است تا همواره بهترین ها را برای شما به ارمغان اورد.بازرگانی ابزار تاتو دارای مشاورانی است که می توانند شما را در انتخاب بهترین دستگاه و یا لوازم دیگر راهنمایی کنند. و نکته ی بسیار مهم این است که تمامی سفارشات در زمان کم برای شما ارسال خواهد شد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید