قیمت سوزن پیچی مارک سالن اصلی|15%تخففیف

قیمت سوزن پیچی مارک سالن اصلی

همانطور که می دانید برای دستگاهای مختلف تاتو بدن و صورت سوزن های مختلفی موجود است از مارک ها و برندهای مختلف .باتوجه  به اینکه شناخت سوزن های تاتو بسیار مهم است لذا در زیر به شرح انواع سوزن های موجود می پردازیم.

سوزن پیچی سالن اصلی

سوزن های تاتو به سه دسته سوزن تاتو بدن ( سوزن گان )، سوزن کارتریج و سوزن میکروبلیدینگ ( سوزن بلید ) تقسیم می شوند.

سوزن های تاتو بدن که به سوزن های گان مشهور هستند برای دستگاهای مانند کویل روتاری قابل استفاده می باشند.این سوزن ها معمولا بلند هستند.

دسته بعدی سوزن ها سوزن های کارتریج می باشند که که دارای مخزنی برای نگهداری جوهرهستند و در دو دسته جای می گیرند. سوزن کارتریج پیچی، که به صورت پیچی به دستگاه متصل شده و سوزن کارتریج تی ( T )، که بصورت سوزن فلت و سوزن گردمی باشد.

سوزن هایی که مخصوص ابرو هستند به سوزن میکروبلیدینگ معروف هستند. سوزن بلید به سه نوع سوزن یو، سوزن سرکج یا اسلوپ، سوزن شیدینگ تقسیم بندی می شوند.

سوزن تاتو مارک سالن

قیمت انواع سوزن پیچی

سوزن های پیچی نمونه های مختلفی دارد بهترین نوع سوزن های پیچی موجود در ایران سوزن های مارک سالن و تیتانیوم هستند که هردو دارای قیمت ها بسیار مناسبی می باشند .انتخاب نوع سوزن کاملا سلیقه ای است چرا که هردوی این نوع سوززن های پیچی موجود در ایران جزو بهترین سوزن ها به حساب می اید.انتخاب سوزن برای دستگاه بسیار مهم است پس با دقت انتخاب کنید.شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین نوع سوزن و انتخاب با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

آشنایی با سوزن کارتریج پیچی

سوزن کارتریج پیچی که به آن سوزن تاتو دستگاه میکروپیگمنتیشن هم می گویند برای دستگاه هایی که کارتریج های پیچی می خورند،مورد استفاده قرار می گیرد. شوندسایز های مختلف این سوزن ها عبارت است از تک سر، دو سر، ۳ سر گرد، ۳ سر فلت، ۵ سر گرد، ۵ سر فلت، ۷ سر گرد، ۷ سر فلت، 

کاربرد و قیمت سوزن پپچی مارک سالن

این سوزن ها بسیار تیز و ظریف هستند و یکی از بهترین ویژگی این سوزن ها کاشت رنگ فوق العاده این سوزن ها می باشد که همین امر سبب محبوبیت این سوزن ها در بین تاتو کاران شده است.سوزن های پیچی در برندهای مختلفی در بازار موجود است اما بهترین برند موجود دربازار مارک سالن هستن که تقریبا مورد استفاده اکثر تاتوکاران می باشد.قیمت این سوزن ها در خارج از ایران در حدود ۳۵ دلار می باشد اما در ایران ممکن است به دلایلی قیمت ها متفاوت باشد.شما عزیزان برای خرید بهترین سوزن ها با بهترین قیمت می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

سوزن پیچی

چرا سوزن های مارک سالن را انتخاب کنیم؟

سوزن های مارک سالن دارای بهترین کیفیت موجود در بازار هستند و اگر اصل باشند واقعا می توانید برای کارهای تاتو به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.این سوزن ها بهترین نوع سوزن برای کارهایی مانند شید لب و میکروپیگمنتین است.شما عزیزان می  توانید سوزن های اصلی سالن را با بهترین قیمت و در کمترین زمان در اختیار داشته باشید.سوزن های سالن به دلیل اینکه قیمت بسیار مناسب و کاشت خوبی دارند بسیار محبوب هستند.سوزن سالن

سفارش آسان و ارسال سریع سوزن های پیچی تاتو

شما عزیزان برای اطلاع دقیق از سوزن های پیچی و کارتریچ دستگاهای تاتو می توانید در هرکجای این سرزمین که هستید با در دسترس داشتن گوشی تمامی سفارشات خود را ثبت کنید.فقط دقت کنید که سوزن های سالن برای اینکه کارایی خوبی داشته باشند باید اصل باشند در غیر اینصورت ممکن است کارهای فوق العاده ای نشان ندهد.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.خریدی آسان را بابازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید.ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید