خرید اینترنتی سوزن پیچی تاتو در شیراز

خرید اینترنتی سوزن پیچی تاتو در شیراز

سوزن تاتو برای دستگاهای مختلف تاتو متفاوت و هرکدام دارای قیمت های مختلفی می باشد .کار میکروپیگمنتیشن در واقع با وارد شدن سوزن در تماس مستقیم با بافت داخلی پوست انجام می شود. به همین دلیل سوزن ها باید کاملا تمیز،باشند .چرا که در غیر این صورت باعث ایجاد عفونت و بیماری می شود. بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروش  سوزن های اورجینال تاتو در ایران است. برای خرید بهترین سوزن پیچی تاتو با بهترین قیمت با ما همراه باشید .در زیر به شرح انواع سوزن های موجود می پردازیم.

بازرگانی ابزار تاتو

خرید اینترنتی سوزن پیچی تاتو در شیرازآشنایی با انواع سوزن ها

سوزن تاتو کارتریج تی T جهت انجام کارهایی مانند میکروپیگمنتیشن مورد استفاده قرار میگیرد. و در دو نوع فلت و گرد در بازار موجود است. سوزن های کارتریج T و کارتریج پیچی از نظر نحو هی کار شبیه هم هستند و تنها تفاوت اصلی آن ها  در دستگاهیمی باشد که با آن میکروپیگمنتیشن یا تاتو ابرو راانجام می دهند.به طوری که سوزن های کارتریج تی T داخل دستگاه قفل  ولی سوزن های کارتریج پیچی روی دستگاه پیچ و قرار می گیرند .این تفاوت مهمترین تفاوت سوزن های موجود در بازار است.

سوزن کارتریج

آشنایی با انواع سوزن هاآشنایی با انواع سوزن های کارتریج T

۱ سر:

زاویه قرار گیری سوزن: عمودی

قابل استفاده برای خط لب،پر کردن بن مژه و هاشور

۲ سر:

زاویه قرار گیری سوزن: ۹۰ درجه یا ۴۵ و ۶۵ درجه

 برای هاشور ابرو، خط چشم و خط لب مورد استافده قرار می گیرد.

۳ سر: 

زاویه قرار گیری سوزن:۴۵، ۶۰، ۹۰ درجه

 برای خط چشم، خط لب،هاشور قابل استفاده می باشد.

۵ سر:

زاویه قرار گیری سوزن: ۴۵ و ۶۵ درجه

برای سایه،رژلب و پر کردن بسیار توصیه می شود.

۷ سر:

زاویه قرار گیری سوزن: ۴۵، ۶۵ درجه

 برای رژ لب و سایه مناسب می باشد.

۹ سر:

زاویه قرار گیری سوزن: ۹۰ ، ۶۵ و ۴۵ درجه

 برای طراحی بدن و رژ لب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

سوزن تاتو پیچی

آشنایی با انواع سوزن های کارتریج Tقیمت انواع سوزن پیچی تاتو

این سوزن ها در خارج از ایران قیمتی حدود ۳۵ یورو دارند البته قیمت سوزن ها در مارک های مختلف متفاوت است. در ایران این سوزن ها به دلایل متعددی ممکن است متفاوت باشد. شما عزیزان بهترین سوزن ها را با بهترین قیمت می توانید از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. برای خرید بهترین سوزن های پیچی تاتو با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.

قیمت انواع سوزن پیچی تاتوسفارش آسان و ارسال رایگان انواع سوزن تاتو

برای سفارش بهترین سوزن های تاتو با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید .تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن دراختیار شما عزیزان قرار میگیرد .برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درتماس باشید. برای خرید انواع سوزن پیچی تاتو می توانید با ما در ارتباط باشید .فقط باید به این نکته توجه کرد که سوزن های مختلفی دارای نمونه های اصلی و تقلبی زیادی هستند. هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است .امیدواریم با بهترین محوصلات اورجینال همچنان رضایت ما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید