قیمت سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچ|خرید 23%تخفیف

قیمت سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچ

سوزن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن به حساب می آید.استفاده از سوزن مشترک برای چند فرد و حتی استفاده از یک سوزن برای یک فرد در چند جلسه میتواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. . امروزه در دستگاههای میکروپیگمنتیشن به جای سوزن از کارتریج های یکبار مصرف می توان استفاده کرد که از همه لحاظ مقرون به صرفه است. اما  باید توجه کرد که تنها استفاده از کارتریج به جای سوزن، ایمنی و سلامت شما را تضمین نمی کند، بلکه باید کارتریج استاندارد، استریل و ایزوله بوده تا به هیچ عنوان خون، لنف و مایعات بدن از داخل کارتریج به داخل هندپیس راه پیدا نکند و باعث اسیب رساند به پوست نشود.  برای این کار در کارتریج های استاندارد از نوع خاصی از واشر ارتجاعی به نام ممبران استفاده شده است که مانع از ترشح و انتقال رنگ و مایعات لنفی از کارتریج به داخل هندپیس می شود و همین امر باعث عدم ایجاد عفونت می شود.

ابزار تاتو

قیمت سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچآشنایی با انواع سرسوزن یا کارتریج:

در زیر با انواع بیشتر سوزن ها  و کاربردهایشان آشنا می شویم

*۱سر :
زاویه:عمودی
کاربرد:هاشور،خط بن مژه،پرکردن مژه
*سوزن ۲سر
زاویه:۹۰، ۴۵ یا ۶۵
کاربرد:هاشور ، خط چشم ، خط لب، سایه
سوزن ۳سر
*زاویه:۴۵، ۶۰، ۹۰
کاربرد:خط لب، رژلب، خط چشم، هاشور
سوزن۵سر
*زاویه :۴۵، ۶۵
کاربرد:سایه ، رژلب ،توپرکردن
سوزن ۷سر
* زاویه ۴۵، ۶۵
کاربرد: رژ لب،سایه ، طراحی
سوزن ۹ سر
*زاویه ۹۰، ۴۵،۶۵
کاربز:خط لب طراحی بدن، رژلبسوزن دستگاه موزاییک

آشنایی با انواع سرسوزن یا کارتریج:آشنایی با انواع سوزن های میکروبلیدینگ دستگاه موزائیک بایوتاچ

سوزن شیدینگ : این سوزن برای افرادی مناسب است که دارای  ابروهای کم پشتی هستند و میخواهند ابرو ها یشان به صورت طبیعی شود.  سوزن اسلوپ یا سرکج : انجام هاشور ابرو جزو نقاط حساس است و سوزن سرکج یا اسلوپ به مهارت و تخصص خوبی برای انجام کار تاتو نیازمند می باشد. باید به این نکته توجه کرد که این دستگاه بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود. سوزن یو شکل : از این نوع سوزن که همانند شکل u است که برای سر تاج ابرو استفاده می شود.

سوزن موزاییک

آشنایی با انواع سوزن های میکروبلیدینگ دستگاه موزائیک بایوتاچچرا دستگاه موزائیک بایوتاچ را انتخاب کنیم؟

این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود قدرت کاشت بهتر و سریع تری داردو در عین حال ماندگاری بیشتری را داراست. از همه مهتر قیمت بسیار مناسبی دارد.البته همانطور که گفته شد این دستگاه برای افراد حرفه ای بسیار توصیه می شود.مهمترین ویژگی این دستگاه گارانتی داشتن ان است.دستگاه موزاییک یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگممنتیشن است.

قیمت عمده سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچ

این سوزن ها به دو صورت در بازار هستند. نوع اول سوزن های اصلی و نوع دوم سوزن های تایوانی دستگاه موزاییک بایوتاچ. شما عزیزان می توانید سوزن های اصلی دستگاه را با بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید و مورد استفاده خود قرار دهید.اگر قیمت عمده سوزن ها را می خواهید باید حداقل سفارش شما 200 عدد باشد.

قیمت عمده سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچخرید اینترنتی و ارسال سریع سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچ در ایران

یکی از بهترین راهها برای خرید سوزن و سرپلاک دستگاه موزائیک بایوتاچ خرید از مرکزی معتبر می باشد .این سوزن ها بسیار تیز و ظریف هستند و در ایران ممکن است تقلبی هایی داشته باشد که خرید و استفاده از ان ها باعث ایجاد ضررهای جبران ناپذیری برای پوست می شود. همانطور که می دانید مهمترین هدف مجموعه ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم با بهترین محصولات و خدمات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم .شما عزیزان می توانید برای در یافت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید مطمعن با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

 

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید