قیمت فروش دستگاه تاتو ابرو در شیراز|10٪تخفیف

قیمت فروش دستگاه تاتو ابرو

 

دستگاه تاتو ابرو در ایران در مارک ها و برندهای بسیار مختلفی موجود می باشد.دستگاهای مختلف دارای قیمت و ویژگی های بسیار متفاوتی می باشند.در اصطلاح به دستگاهای که برای زیبا سازی صورت و ابرو و.. استفاده می شود دستگاه میکروپپیگمنتیشن گفته می شود.دستگاهایی که برای ابرو نیز استفاده می شوند باید دارای ویژگی هایی مانند کاشت و قیمت خوب باشند.برای اطلاع دقیق از قیمت فروش دستگاه تاتو ابرو با ما همراه باشید.درایران دستگاهای میکروپیگمنتیشن بسیار متنوعی وجود دارد مانند بایوتاچ .چهارچراغ. کلمبیا.پیچی .موزاییک و..با ویژگی ها و قیمت های بسیار متنوع که در زیر به برخی از ان ها اشاره می کنید.

ابزار تاتو

قیمت فروش دستگاه تاتو ابروآشنایی بادستگاه تاتو ابرو چارمر

۱- این دستگاه دارای کیت کامل  شامل؛ کیف، قلم تاتو، آداپتور، دو عدد کارتریج، دفترچه راهنما می باشد.

۲- این دستگاه تاتو پیچی می باشد یعنی با سوزن تاتوهای پیچی به آسانی کار می کند.

۳- دارای ولتاژ۷ می باشد و از دستگاهای با ولتاژ ملایم محسوب می شود.

۴- این دستگاه هیچ گونه لرزشی ندارد.

۵- صدای بسیار ملایمی دارد که از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه محسوب می شود.

۶- بسیار خوش دست و سبک می باشد.

7-این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای تاتو ابرو موجود در ایران است.

8-دستگاه تاتو ابرو چارمر در بین سایر دستگاهای موود قیمت مناسبی دارد.

دستگاه تاتو پیچی چارمر

آشنایی بادستگاه تاتو ابرو چارمرویژگی های دستگاه تاتو ابرو بایوتاچ دیجیتال

این دستگاها که برای زیبا سازی صورت و تاتو ابرو استفاده می شودیکی از پرتقاضا ترین دستگاهای حوزه میکروپیگمنتیشن محسوب می شود.اصل این دستگاه ساخت کشور آمریکا می باشد.بسیار سبک.خوش دست و بیصدا می باشدو چیزی که بسیار مهم است داشتن بارکد می باشد که نشان از اصل بودن دستگاه را نشان می دهد.این  دستگاه یکی از بهترین دستگاهای تاتو ابرو موجود در ایران است.شما عزیزان می توانید برای خرید اوجینال این دستگاه با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

 

بایوتاچ دیجیتال

قیمت عمده دستگاه تاتو ابرو در ایران

بازرگانی ابزار تاتو تمام دستگاهای مورد نیاز تاتو را به بهترین روش وارد ایران می کند و به همین دلیل قیمت بسیار مناسبی دارد.شماعزیزان می توانید دستگاهای تاتو ابرو را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.این دستگاها در خارج از ایران قیمیت حدود ۹۶ یورو دارد.شما عزیزان با بهترین قیمت می توانید بهترین دستگاهای تاتو ابرو را در اختیار داشته باشید.

قیمت عمده دستگاه تاتو ابرو در ایرانخرید اینترنتی بهترین دستگاه تاتو ابرو در ایران

شما عزیزان می توایند تمام لوازم مورد نیاز خود را به روشی مستقیم و با بهترین قیمت ازبازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. درصورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران در خدمت شما عزیزان هستند. مهمترین هدف بازرگانی ابزار تاتو رضایت شما عزیزان است .شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی بهترین دستگاه تاتو ابرو با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاهای تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید. خریدی آسان و مطمعن را بابازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید.

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید