قیمت فروش دستگاه تاتو پیچی چارمر اصل

قیمت فروش دستگاه تاتو پیچی چارمر

دستگاه تاتو چارمر یکی از دستگاهای مخصصوص تاتو ومیکروپیگمنتیشن است. باتوجه به اینکه دستگاهای مخصوص میکروپیگمنتیشن در ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین شما عزیزان باید بیشترین دقت را در انتخاب دستگاه اورجینال کنید .دستگاهای میکروپیگمنتیشن معمولا سبک.خوش دست و بیصدا هستند از جمله این دستگاها می توان به بایوتاچ دیجیتال.موزاییک.و.. اشاره کرد.هرکدام از این دستگاها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند .در زیربه شرح قیمت و کاربردهای این دستگاه می پردازیم.

آشنایی با دستگاه تاتو پیچی چارمر

1_ این دستگاه  شامل؛ کیف، قلم تاتو، آداپتور، دو عدد کارتریج، دفترچه راهنما می باشد.

2_دستگاه تاتو چارمر پیچی می باشد، یعنی با سوزن تاتوهای پیچی به آسانی کار می کند.

3_ولتاژ این دستگاه۷ ولت است و جزء دستگاه‌های با ولتاژ نرمال محسوب می شود.

4_این دستگاه هیچ گونه لرزش وصدایی ندارد.

6_ بسیار خوش دست و سبک می باشد.

7_در بین دستگاهای پیچی دارای قیمت بسیار مناسبی است.

دستگاه تاتو پیچی چارمر

موارد استفاده از دستگاه تاتو چارمر

از این دستگاه برای تاتو و سایه ابرو، هاشور ابرو، ترمیم فیبروز، خط چشم، لب و حتی تاتو بدن‌های ظریف به راحتی می توان استفاده کرد.انجام میکرونیدلینگ با کارتریج‌های میکرونیدلینگ پیچی با این دستگاه به راحتی امکان پذیر است.

آشنایی بانحوه خاموش/ روشن شدن و تنظیم سرعت دستگاه تاتو پیچی چارمر

دکمه ON/OFF و افزایش و کاهش سرعت در سه لول کم/ متوسط/ زیاد، روی کابل آداپتور قرار دارد و شما عزیزان به آسانی می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

چرا دستگاه تاتو پیچی چارمر را انتخاب کنیم؟

در بین دستگاهای پیچی موجود در ایران دستگاه تاتو پیچی چارمر یکی از دستگاهای محبوب است. قیمت مناسب این دستگاه.کاشت خوب و لرزش کم این دستگاه از دلایل انتخاب این دستگاه پیچی می باشد.دستگاه تاتو پیچی چارمر یکی از سبک ترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران است که برای مبتدی ها بسیار توصیه می شود.دستگاه تاتو پیچی چارمر

قیمت عمده دستگاه تاتو پیچی چارمر در ایران

در خارج از ایران این دستگاه قیمتی حدود ۶۵ یورو دارد البته در کشورهای مختلف  ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.در ایران این دستگاه باتوجه به عواملی مانند ارز ممکن است متفاوت باشد.شما عزیزان می توانید این دستگاه  تاتو را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.خریدی مطمعن و آسان را با بازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید.

ابزار تاتو

سفارش اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو چارمر

شما عزیزان می توایند تمام لوازم مورد نیاز خود را به روشی مستقیم و با بهترین قیمت ازبازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید. درصورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران در خدمت شما عزیزان هستند. مهمترین هدف ااین مجموعه خدمات بیشتر و محصولات بهتر به شما عزیزان می باشد.

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاهای تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو در خدمت شماست .خریدی آسان و مطمعن را با بازرگانی ابزار تاتو تجربه کنید.

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید