قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون(Maxon Nano)اصلی

قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون

دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون یکی از دستگاهای فوق العاده باسرعت و دقت زیاد می باشد.دستگاهای میکروپیگمنتیشن برای زیبا سازی لب.ابرو و.. مورد استفاده قرارمی گیرند.در ایران دستگاهای میکروپیگمنتیشن تنوع بسیار زیادی دارند.این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای موجود در ایران است که قیمت عالی دارد. وهرکدام دارای قیمت وویژگی های خاص خود می باشند که در زیر به برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

دستگاه نانو مسکون

آشنایی با دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون

 1_این دستگاه میکروپیگمنتیشن حرفه ای برای ابرو , خط چشم و لب است و سرعت بسیار خوبی دارد.

2_دستگاه میکروپیگمنتیشن نانومکسون برای فیبروزهای موِی خیلی کاربرد دارد. مخصوصا اگر برای ترمیم میکروبلیدینگ از سوزن های نانو استفاده شود.

3_طراحی قابل تنظیم دارد: ۵ سرعت قابل تنظیم میتواند تا ۵۰۰۰۰ دور در دقیقه , عملکرد قدرتمندی دارد.این دستگاه  بیصدا , لرزش سیار  کمی دارد.

 از مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.

4_ولتاژ ۱۲ ولت و دارای بدنه سبک و خوش بسیار دست از ویژگی های خوب دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون می باشد.

5_این دستگاه یکی از بهترین دستگاهای در حال حاضر موجود است.

6ـبا استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به سایر دستگاها نیست.

دستگاه نانو مکسون

ویژگی های دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون

این دستگاه از معدود دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در بازار است که موتور فوق العاده قوی دارد و علاوه بر این دارای قیمت بسیار خوبی می باشد.در بین تاتوکاران عزیز دستگاهای میکروپیگمنتیشن که برای تاتو لب. ابرو و خط چشم استفاده می شود باید دارای ویژگی های خوبی باشند که بتوان به راحتی از ان ها استفاده کرد .در ایران تنوع دستگاهای میکروپیگمنتیشن بسیار زیاد است دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون کاشت رنگ عالی. قدرت موتور فوق العاده و لرزش خیلی کمی دارد که از ویژگی های خوب این دستگاه به شمار می رود..شما عزیزان برای خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون می توانید با مشاوران در تماس باشید. دستگاه نانومکسون از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن مخصوص حرفه ای ها می باشد.

دستگاه نانو مکسون

قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون در ایران

قیمت دستگاه میکروپییگمنتیشن نانو مکسون در خارج از ایران حدود ۴۵ یورو می باشد.در ایران قیمت این دستگاها به دلایلی ممکن است متفاوت باشد.بازرگانی ابزار تاتو این دستگاها و لوازم اورجینال تاتو را به طور مستقیم وارد ایران می کند به همین دلیل دارای قیمت بهتری می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید دستگاهای اورحینال با بهترین قیمت با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

ابزار تاتو

قیمت عمده دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون اصل

یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاها این است که عمر طولانی تر دارند و به ندرت خراب می شوند.شما عزیزان اگر این دستگاها را به تعداد بخواهید می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.این دستگاها را می توانید با بهترین قیمت عمده از مجموعه ابزار تاتو تهیه و مورد استفاده قرار دهید.امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم با محصولات به روز و اصل.

دستگاه نانو مسکون

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون

شما عزیزان برای خرید بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون می توانید با ما در ارتباط باشید. بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید.. مهمترین هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم همچنان با بهترین محصولات رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ شماره تماس

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید