فروش مستقیم رنگ پیور بایوتاچ (PURE BIOTUCH)با 3 میل حجم

فروش مستقیم رنگ پیور بایوتاچ(PURE BIOTUCH)

 

برند بایوتاچ یکی از بهترین برندهای موجود در دنیا برای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است.این کمپانی رنگ ها و دستگاهای فوق العاده ای در زمینه تاتو صورت به بازار جهانی عرضه می کند.رنگ هایی مانند بایوتاچ درب بنفش.در سفید. دستگاهایی مانند موزاییک.سیلورا. بایوتاچ دیجیتال از جمله دستگاهای ساخت این کمپانی است.رنگ پیور یکی از رنگ های فوق العاده ماندگار این کمپانی است که بازرگانی ابزار تاتو با فروش مستقیم این رنگ ها با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزن می باشد.در زیر به شرح ویژگی های این رنگ می پردازیم.

بازرگانی ابزار تاتو

 

فروش مستقیم رنگ پیور بایوتاچ(PURE BIOTUCH)ویژگی های رنگ پیور بایوتاچ

رنگ پیور بایوتاچ اصل حاوی در حجم 3 میل در بازار موجود است و این ر نگ ها فقط مخصوص تاتو صورت هستند، رنگ پیور تاتو محصول کمپانی آمریکایی بیوتاچ، دارای  پایه روغن است.رنگ های این برند مخصوصا پیور دارای تنوع رنگی زیاد در حدود 20 رنگ می باشد. از رنگ‌ های مشکی و تیره گرفته تا ، بژ، سفید، خنثی‌ کننده‌های اصلی و… را دارد.رنگ تاتو مارک پیور تولیدکنندهانواع مختلفی از رنگ‌ های تاتو و میکروپیگمنتیشن از برند بایوتاچ می باشد .مهمترین نکته این است که پایه تمامر نگ های کمپانی بایوتاچ روغن است.

رنگ پیور

کاربرد رنگ پیور بایوتاچ اصل

رنگ های پیور کمپانی بایوتاچ حاوی 3 میل است و دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشد.رنگ های پیور کمپانی بایوتاچ یکی از بهترین رنگ های موجود این کمپانی است که دارای پایه روغن است. این رنگ های و رنگ های بایوتاچ درب بنفش و سفید این کمپانی دارای ماندگاری فوق العاده ای هستند و کاربردهای بسیار زیادی دارند و برای افراد حرفه  ای که کار میکروپیگمنتیشن را به صورت حرفه ای انجام می دهند می توان گفت این رنگ ها فوق العاده هستند.از رنگ های این کمپانی می توان  برای خط چشم.ابرو و خط لب نیز استفاده کرد فقط باید دقت کرد که حتما رنگ های اورجینال پیور را تهیه کنید.

کاربرد رنگ پیور بایوتاچ اصلرنگ پیور برای چه پوست هایی مناسب است؟

این رنگ ها به خاطر ترکیباتی که دارند برای پوست های خشک مناسب هستند.امااز این رنگ ها می توان برای ترکیب با رنگ‌های پایه آب (با استفاده از میکسر رنگ) نیز استفاده  کرد..این کار سبب می شود،  سرعت کاشت رنگ، ماندگاری و ثبات رنگ بیشتری را مشاهده کنیم.این رنگ ها به دلایلی بسیار زیادی یکی از بهترین رنگ های مناسب برای تاتو صورت است. تنوع رنگی بسیار زیاد رنگ های پیور سبب محبوبیت این رنگ ها در میان تاتوکاران شده است.استفاده از این رنگ ها به دلیل اینکه حجم مناسب و قیمت بسیار مناسبی دارد به شدت پیشنهاد میشود.

رنگ پیور بایوتاچ

رنگ پیور برای چه پوست هایی مناسب است؟قیمت عمده رنگ های اورجینال پیور بایوتاچ درایران

این رنگ ها به نسبت کارایی که داران قیمت بسیار مناسبی را دارا هستند.رنگ های پیور در خارج از ایران قیمتی در حدود 24 دلار دارد.البته قیمت رنگ های مختلف ممکن است متفاوت باشد.در ایران این رنگ ها با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.اگر در انتخاب رنگ ها یمورد نیاز خود مشکل دارید می توانید 24 ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.مشاوران پاسخگوی شما عزیزان هستند.رنگ های پیور به دلیل اینکه ققیمت بسیار مناسبی دارند به شدت پیشنهاد می شود.

رنگ پیور بایوتاچ

چرا رنگ های پیور بایوتاچ را انتخاب کنیم؟

رنگ های پیور بایوتاچ اگر اصل باشند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هیچ گونه اسیبی به پوست وارد نمی کنند. این رنگ ها در حجم 3 میل در بازار موجود می باشند و می توان گفت در عین حال که قیمت بسیار مناسبی دارند از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.شما عزیزان برای انتخاب بهترین رنگ های کمپانی بایوتاچ می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

رنگ پیور بایوتاچ

چرا رنگ های پیور بایوتاچ را انتخاب کنیم؟خرید اینترنتی و ارسال رایگان رنگ های اورجینال پیور بایوتاچ

برای خرید بهترین رنگ های تاتو صورت و بدن می توانید 24ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.تمامی رنگ ها. بیحسی ها. دستگاهای موجود در این مجموعه با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. رنگ های کمپانی بایوتاچ از بهترین رنگ های حوزه ی میکروپیگمنتیشن به حساب می اید .امیدواریم با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را ب همراه داشته باشیم.

 

شماره تماس 09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید