دلایل اصلی رنگ نگرفتن تاتو ابرو |مشاوره رایگان

دلایل اصلی رنگ نگرفتن تاتو ابرو

ابرو یکی از مواردی است که در زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل یکی از موارد مهمی که در خانم ها بسیار رایج است توجه به ابرو ها می باشد و در خانم هایی که به هردلیلی ابروهای کم پشتی دارند تاتو کرد یکی از بهترین راه ها برای زیبایی بیشتر ابرو ها می باشد .برای تاتو ویا به اصطلاح میکروبلیدینگ ابرو باید حتما از رنگ های بسیار خوب مانند فیبروز.پرمابلند و یا بایوتاچ استفاده کرد چراکه این باعث افزایش ماندگاری تاتو ابرو می شود .در زیر به شرح دلایل متعدد رنگ گرفتن تاتو ابرو می پردازیم.

ابزار تاتو

1_چرب بودن پوست

پوست های چرب به دلایل زیادی از جمله باز بودن منافذ ممکن است ابرو هایشان دیر تر رنگ تاتو را بپذیرد و یا اصلا رنگ نگیرد و نتوان هاشور زد. در صورتی که پوست های معمولی به خاطر رطوبت کافی که در پوستشان است سریع تر رنگ می پذیرد. و افرادی که دارای پوست های خشک می باشند می توانند از رنگ های تیره برای ابرو های خود نیز استفاده کنند. رنگ پذیری در پوست های مختلف متفاوت است.

2_مصرف داروهای هورمونی

1_داروهای ضد بارداری

2_داروهای تاثیرگذار بر روی سیستم ایمنی بدن

3_داروهای اعصاب

4_داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شود

5_بیماری دیابت

عزیزانی که از این داروها استفاده می کنند نباید تاتو و یا هاشور ابرو بزنند چرا که رنگ پذیری در این افراد بسیار پایین است.

تاتو ابرو

3_عمل های جراحی

برای تاتو و هاشور ابرو باید حداقل 6 ماه از عمل جراحی گذشته باشد.

4_دوران بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و یا شیر دهی به هیچ عنوان انجام تاتو امکان پذیر نیست چرا که این کار برای نوزاد ضرردارد.

5_مصرف الکل و کشیدن سیگار

افراد سیگاری و یا افرادی که الکل مصرف می کنند باید قبل از تاتو و چند روز بعد از تاتو سیگار و الکل را ترک کنند تا از تاتو نتیجه بهتری بگیرند.

تاتو ابرو

رنگ مناسب برای تاتو و یا میکروبلیدینگ ابرو کدام است؟

برای میکروبلیدیننگ ابرو باید از رنگ هایی استفاده کرد که بیشترین ماندگاری و بهترین قیمت را داشته باشند .رنگ های فیبروز و رنگ های بایوتاچ در بنفش و پرمابلند به ترتیب از بهترین رنگ های مناسب برای میکروبلیدنگ ابرو نیز هستند.این رنگ ها قیمت بسیار مناسبی دارند و دارای بیشترین ماندگاری در بین رنگ های موجود هستند.شما عزیزان در هر کجای این سرزمین عزیز و پهناور که باشید می توانید تمام سوالات خود را در مورد میکروبلیدینگ و یا هاشور ابرو و رنگ ها را با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در میان بگذارید.بهترین و امن ترین راه برای ابنکه رنگ های تاتو مدت زمان بیشتری بمانند استفاده از رنگ های اورجینال است.

قیمت عمده رنگ تاتو ابرو

یکی از مهمترین عواملی که در زیبایی چهره بسیار موثر است رنگ ابرو هاست. ابرو یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین عواملی است که چهره را زیبا تر می کند. برای داشتن ابرو های زیبا راههای بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این راهها میکروبلیدینگ است.یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب رنگ بارکد داشتن ان هاست.برای این کار باید از رنگ های اصل و قیمت مناسب استفاده کرد تا اسیبی به پوست وارد نشود.برای اطلاع دقیق از قیمت عمده رنگ تاتو ابرو می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.رنگ سوپر فرمولا

خرید اینترنتی و ارسال رایگان بهترین رنگ تاتو ابرو

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین دستگاها رنگ ها  و بیحسی های مورد نیاز خود را از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین دستگاها.رنگ ها  و… را با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.امیدواریم بتوانیم با بهترین خدمات همواره رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید