فروش مستقیم سوزن پیچی تیتانیوم(سبز)|کدM21

فروش مستقیم سوزن پیچی تیتانیوم

برای دستگاهای تاتو مختلف سوزن های مختلفی از برندهای مختلفی وجود دارد. سوزن های پیچی و سوزن های گرد انواع مختلفی از سوزن های موجود در ایران هستد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.سوزن های پیچی تیتانیوم یکی از نمونه های بسیار پرکابرد سوزن است که کیفیت بسیار بالایی دارد.این نوع سوزن ها به انواع مختلف دستگاهای پیچی می خورد .بازرگانی ابزار تاتو در ایران با فروش مستقیم این سوزن ها با بهترین قیمت در سرتاسر دنیا در خدمت شما عزیزان می باشد.در زیر به شرح ویژگی ها و قیمت این نوع سوزن می پردازیم.

ابزار تاتو

مشخصات سوزن پیچی تیتانیوم

1ـدر انواع مختلف تک سر (۱P)، سه سرگرد (۳P) و پنج سر گرد (۵P) در بازار موجود است.

2ـرنگ کارتریج سبز است.

3ـبا اشعه گاما استریل شده است.

4ـدارای ظرافت بسیا بالایی است.

مشخصات سوزن پیچی تیتانیومویژگی های سوزن تیتانیوم

این سوزن در نمونه های مختلفی از جمله سوزن نانو پیچی تیتانیوم پنج سرگرد, سوزن نانو تکسر, سوزن نانو پیچی سه سرگرد در بازار موجود می باشند. این سوزن ها هر کدام دارای قیمت .کاربرد و ویژگی خاص خود هستند .البته لازم به ذکر است که این سوزن ها ممکن است نمونه های تقلبی زیادی داشته باشد باید حتما از فروشگاهی معتبر خرید کرد.بازرگانی ابزار تاتو با بیشترین سابقه در فروش لوازم اورجینال تاتو صورت و بدن در خدمت شما عزیزان می باشد.

سوزن پیچی تیتانیوم

کاربرد سوزن پیچی تیتانیوم

1_از این سوزن می توان برای تاتو قاب ابرونیز استفاده کرد.

2_یکی دیگر از موارد استفاده از این سوزن استفاده برای پر کردن لب می باشد.

3_از این سوزن برای  لاین زنی نیز می توان استفاده کرد.

4_یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از این سوزن میکرواسکلاپ سرمی باشد.

5ـسوزن های پیچی تیتانیوم دارای بیشترین کاربرد و بهترین قیمت هستند.

کاربرد سوزن پیچی تیتانیومقیمت عمده سوزن پیچی

در ایران سوزن های مختلف ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشند.مثلا سوزن های تیتانیوم در خارج از ایران قیمتی در حدود 5 دلار دارد البته این قیمت به دلایل متعددی در کشورهای مختلف متعدد می باشد.در ایران شما عزیزان می توانید تمام سوزن های مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و اگر بخواهبد با قیمت عمده تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.تمامی سوزن ها با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

سوزن تیتانیوم

مقایسه سوزن پیچی تیتانیوم با سایر سوزن ها

سوزن پیچی تیتانیوم یکی از بهترین سوزن های موجود در ایران است.این سوزن ها در مقایسه با سایر سوزن ها ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با اطمینان می توان گفت که اگر شما فقط یکبار از این سوزن ها استفاده کنید مشتری همیشگی این سوزن ها خواهید شد.البته باید توجه کرد که حتما این سوزن ها اصل باشند.

سوزن پیچی تیتانیوم

مقایسه سوزن پیچی تیتانیوم با سایر سوزن هاخرید آسان و ارسال سریع سوزن پیچی تیتانیوم در ایران

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید تمامی لوازم .رنگ ها .سوزن های تاتو صورت و بدن خود را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. امیدواریم بتوانبم با محصولات اورجینال همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم. در صورت داشتن  هرگونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید