معرفی بهترین دستگاه تاتو بدن وصورت|6 ما گارانتی

معرفی بهترین دستگاه تاتو بدن وصورت

تاتو یکی از هنرهایی است که در عصر حاضر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.در اصطلاح به طرحی که برروی پوست ایجاد می شود تاتو گفته می شود.البته در اصطلاح به تاتو صورت و ایحاد طرح روی صورت میروپیگمنتیشن گفته می شود که دارای دستگاهای مخصوص به خود است.از نظر دین تاتو زدن کاردرستی نمی باشد زیرا  ممکن است که خطرات ناشی از تاتو زدن سلامت انسان را به خطر بیاندازد. این جوهر ها که با استفاده از روش های سنتی تاتو به داخل پوست وارد می شود، در صورت اعمال آن یک تاتو دائمی ایجاد و برروی پوست می ماند. این تاتو ها راههای بسیار زیادی برای پاک  شدن دارند که استفاده از دستگاه لیزر و یا ریموور از جمله ان ها می باشد.

دستگاه تاتو بدن چیست وچطور دستگاه اورجینال تهیه کنیم؟

،دستگاه تاتوبدن تک سوزنی برای تاتو هایی که به شکل های پیچیده و یا طرح های ریز نیاز دارند اصلا توصیه نمی شود. دستگاه تاتو بدن تک سوزنی معمولاً برای تاتو های جدیدبسیار استفاده می شود. ، باید بدانید که ، سوزن ها باید بعد از هر بار که مورد استفاده قرار می دهید حتما عوض شوند. غالباً ، در صورت عدم رعایت بهداشت ، سوزن های تاتو بسیار زیان بار هستند وممکن است به پوست اسیب برساند.استفاده از دستگاهای تاتو بدن بسیار توصیه می شود اما چیزی که بسیار مهم است ضدعفونی کردن سوزن ها بعد از هربار استفاده از دستگاها و سوزن ها می باشد.در هنگام خرید دستگاه باید به شدت در انتخاب دستگاه اورجینال دقت کرد چراکه اگر دستگاه تقلبی باشد متاسفانه به پوست آسیب وارد می کند.

دستگاه تاتو پن نیو راکت

شناخت انواع دستگاه تاتو بدن

۱_دستگاه تاتو کویل

سرعت و قدرت دستگاه های تاتو کویل به راحتی قابل تنظیم می باشد.

دستگاه های تاتو کویل به راحتی قابل تنظیم می باشند.

دقت این دستگاه بسیار زیاد است.

۲_دستگاه تاتو بدن روتاری

دستگاه روتاری تاتو در هنگام استفاده صدا و لرزش بسیار کمی دارد.

تعمیر این دستگاه بسیار کم است.

این دستگاه برای مبتدیان بسیار توصیه می شود.

دستگاه روتاری

شناخت و معرفی دستگاهای میکروپیگمنتیشن

این روش شامل کاشت رنگدانه به پوست با استفاده از دستگاه های میکرو پیگمنتیشن می باشد. در اصل  این روش باعث ایجاد برش های بسیار ریزی در پوست می شود.  و رنگدانه ها را در این برش های خرد جای می دهد..عملکرد دستگاه هایی چون میکروبیلدینگ نیز بسیار شبیه به عملکرد دستگاه های پیگمنتیشن می باشد.. از قلم میکروبیلدینگ نیز در راستای ایجاد طرح های مو مانند برای ابرو ها به راحتی می توان استفاده کرد.

میکروپیگمنتیشن pm

قیمت عمده بهترین دستگاه تاتو بدن و صورت

دستگاهای تاتو بدن و صورت دارای نمونه های مختلفی نیز هستند. این دستگاها معمولا دارای موتورهای پرقدرتی می باشند اما نکته ی بسیار مهم این است که باید دستگاهای را انتخاب کرد که علاعوه بر موتور دارای قیمت مناسبی باشد.برای خرید عمده دستگاهای تاتو می توانید  ساعته با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

ezپن روتاری

خرید اورجینال بهترین دستگاه تاتو بدن و صورت در ایران

برای خرید بهترین دستگاهای تاتو بدن و صورت با ضمانت اصل بودن می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.لاذم به ذکر است که بازرگانی ابزار تاتو تمام محصولات تاتو را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید