قیمت ویژه روز دستگاه سیلورا بایوتاچ اصلی

قیمت روز دستگاه سیلورا بایوتاچ

 

در ایران دستگاهای بیشماری برای زیبا سازی و تاتو صوررت وجود دارد که یکی از آن ها دستگاه بایوتاچ می باشد. اصطلاحا به دستگاهی که برای تاتو و زیباسازی صورت نیز استفاده می شودد دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود.در ایران دستگاهای میکروپیگمنتیشن  بسیار متنوعی وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی ها و قیمت خاص خود هستند. با این مجموعه همواره بهترین باشید.در زیر به شرح دستگاه سیلورا بایوتاچ می پردازیم.این دستگاه در بین میروپیگمنتیشن کاران عزیز بسیار پرطرفداراست.

ابزار تاتو

قیمت روز دستگاه سیلورا بایوتاچکاربرد دستگاه میکروپیگمنتیشن سیلورا بایوتاچ

از این دستگاه برای تاتو لب. خط چشم و میکروپیگمنتیشن صورت نیز استفاده می شود.این دستگاه میکروپیگمنتیشن یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در ایران می باشد.دستگاه سیلورا بایوتاچ دارای بدنه ی فلزی می باشد که از بهترین ویژگی های این دستگاه به حساب می اید.این دستگاه بایوتاچ سیلورا یکی از پرطرفدارترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود در دنیا است که قدرت کاشت رنگ عالی دارد.

 

دستگاه بایوتاچ سیلورا

نکته :راه تشخیص بایوتاچ سیلور اصل و فیک

بهترین راه تشخیص اصل و فیک بودن دستگاه بایوتاچ خرید از جایی معتبر می باشد.اصل دستگاه بایوتاچ دارای کاشت رنگ عالی است و قدرت موتور فوق العاده ای دارد.این دستگاه در هنگام استفاده هیچ گونه لرزش و صدایی ندارد و می توان گفت برای افراد حرفه ای یکی از بهترین دستگاهای موجود است. دستگاه اصلی موتور بسیار پرقدرت و ضد ابی دارد.دارای قدر ت موتور 12 ولتی است.بهترین قیمت دستگاه بایوتاچ سیلورا با ضمانت اصل بودن را می توانید از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کنید.دستگاهای بایوتاچ از بهترین وحرفه ای ترین دستگاهای موجود در ایران هستند که استفاده از ان ها بیشتر برای افراد حرفه ای توصیه می شود.این دستگاه اگر اصل باشد دیگر جای نگرانی برای هیچ نوع کاشت رنگی نیست.

 

بایوتاچ سیلورا

دستگاه بایوتاچ سیلورا اصلی دارای چه ویژگی های است؟

1ـدستگاه تاتو سیلورا یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای تاتو است.
2ـعملکرد و دقت بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد.
3ـکیت شامل:دستگاه،  آداپتور، پدال پا، 2 پیگمنت خالص 3 میلی لیتری و 8 کارتریج سوزنی (1 عدد از هر کدام) است.
4ـرنگدانه با کیفیت بالا برای میکروبلیدینگ، آرایش دائمی و تاتوی آرایشی – فقط برای هنرمندان میکروبلیدینگ/PMU بیشتر توصیه می شود.
5ـساخت کشور امریکا- محصول معتبر BIOTOUCH.دستگاه سیلورا بایوتاچ یکی از بهترین و پرفروش ترین دستگاه موجود در دنیاست. از مهمترین ویژگی این دستکاه قیمت مناسب ان است.

6ـایت دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار پیشنهاد می شود.قطعا با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به سایر دستگاها نیست.

دستگاه بایوتاچ سیلورا اصلی دارای چه ویژگی های است؟مشخصات و قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن بایوتاچ سیلورا

بدنه ی این دستگاه میکروپیگمنتیشن فلزی می باشد. این دستگاه میکروپیگمنتیشن یکی از مهمترین مزیت هایی که دارد جداشدن قطعات ان می باشد که این باعث می شود به راحتی بتوان تمام اجزای ان را بعد از هربار استفاده ضدعفونی کرد. سوزن های بایوتاچ سیلورا بسیار متنوع تر از موزاییک است و وسوزن هایی مانند نیدلینگ.امبره.و سوزن ۱۷ یوشکل بلید نیز به ان اضافه شده است.

 

بایوتاچ سیلورا

مشخصات و قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن بایوتاچ سیلوراقیمت عمده دستگاه سیلورا بایوتاچ در ایران

این دستگاه میکرو پیگمنتیشن در بازار های مختلف دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشد .شماعزیزان می توانید این دستگاه اورجینال را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.این دستگاه در کشورهای خارج از ایران در حدود 154 بورد می باشد البته اگر اصل باشد در ایران دارای قیمت های مختلفی است یکی از دلایل تفاوت قیمت تفاوت در نرخ ارز است.دستگاه بایوتاچ سیلورا یکی از معدود دستگاهای بایوتاچ موجود در ایران است که با قدرت کاشت فوق العاده و قیمت عالی در دسترس است.

 

قیمت بایوتاچ سیلورا

 

قیمت عمده دستگاه سیلورا بایوتاچ در ایرانسفارش آسان و ارسال سریع دستگاه بایوتاچ سیلورا در ایران

برای خرید دستگاه اورجینال بایوتاچ سیلورا با بهترین قیمت می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید. بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید.. مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

دستگاه بایوتاچ سیلورا

 

شاره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

منبع  :www.amazon.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید