فروش ویژه انواع رینگ لایت

فروش ویژه انواع رینگ لایت

رینگ لایت ابزاری ساده است که جز تولیدات مهم و بسیار کاربردی چند سال اخیر محسوب میشود جراکه این محصول کیفیته انجام بسیاری از خدمات را مانند خدمات زیبایی و عکاسی و.. را بهتر کرده است . بسیاری از آرایشگران برای ایجاد دقت بیشتر در کار خود مانند میکاپ یا میکروبلیدینگ و کار های مژه و… از رینگ لایت استفاده میکنند چراکه این دستگاه نور متمرکزی را به نقطه مورد نظر میتاباند و باعث افزایش میزان دقت و ظرافت در کار میشود.

رینگ لایت

 

کاربرد های رینگ لایت

رینگ لایت در اکثر پروژه های عکاسی استفاده میشود با استفاده از آن میتوان انواع عکاسی پرتره یا ماکرو یا حتی عکاسی از غذا استفاده کنید .همچنین اگر شما در فضای مجازی فعالیت میکنید با استفاده از رینگ لایت میتوانید در یک فضای بسته و کوچک نیز نور بسیار خوبی به وسیله رینگ لایت ایجاد کنید و فیلم هایی با کیفیت و نور عالی بگیرید

رینگ لایت ها یکی از ابزارهای مرود علاقه عکاسان و فیلمبرداران هستند. آنها نورهای پراکنده بیشتری را در اطراف سوژه ارائه می دهند در حالی که سایه های تند را کاهش می دهند ، به همین دلیل یک ابزار نورپردازی محبوب برای تصویربرداری از نمای نزدیک است.

این ابزار می تواند سوژه شما را “برجسته” کند و خطوط صورت را به گونه ای که نور ناهموار نباشد از بین ببرد ولی حالت کلی صورت را تغییر ندهد ، و آن را به ابزاری مناسب برای پرتره و سلفی تبدیل کند.

قیمت رینگ لایت

 

ساختار تشکیل دهنده رینگ لایت

این دستگاها از تعدادی لامپ LED تشکیل شده است و یک نور شبیه به نور طبیعی روز را ایجاد میکند باعث میشود رنگ پوست طبیعی سوژه را بیرون نمایان کند. تنوع دینگ لایت ها زیاد است و با شدت نور مختلف و سازگار با انواع دوربین و گوشی در بازار موجود هستند.شما باید با توجه به نوع کار خود رینگ لایت مناسبی را تهیه نمایید.اگر می خواهید عکس چشمگیری از سوژه خود داشته باشید ، به یک دستگاه بسیار بزرگتر نیاز خواهید داشت. با این حال ، اگر قرار است از نزدیک عکاسی کنید ، رینگ لایت های کوچکتر همان اثر را به شما می دهند. 

 

خرید آنلاین انواع رینگ لایت 

شما میتوانید تمامی ملزومات تتو و دستگاهای پوستی مانند دستگاه پلاسما پن و دستگاه های اتوی صورت درما اف و وسایل جانبی مانند رینگ لایت را به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت و کیفیت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه نمایید.برای اطلاع از موجودی و قیمت با واتساپ ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید