خرید محلول بی حسی و تثبیت رنگ تاتو مستور ۳۰ میل اصلی

خرید محلول بی حسی و تثبیت رنگ تاتو مستور ۳۰ میل

بی حسی مستور یکی از قوی ترین بی حسی های موجود در ایران است .هنرمندان تاتو کار قبل از انجام تاتو، از بی حسی تاتو جهت کاهش درد در حین تاتو باید استفاده کنند.استفاده از یک مارک بی حسی تاتو  اورجینال و باکیفیت یا یک بی حسی قوی برای تاتو بدن علاوه بر ایجاد حس خوب که به مشتری در هنگام تاتوا لقا می کند، باعث میشود شما کار تاتو را با تمام دقت خود به خوبی انجام دهید. به همین دلیل انتخاب بی حسی در کارهایی مانند تاتو بسیار مهم است وانتخاب نادرست باعث عدم رضایت مشتریان می شود .در زیر به شرح یکی از بهترین بیحسی های موجود می پردازیم.

شناخت بی حسی مستور

شرکت مستور یکی از بهترین و معروف ترین برند ها و تولید کنندگان مواد بی حسی موجود در دنیا است. که یکی از محصولات فوق العاده ای که دارد، محلول بی‌ حسی و تثبیت رنگ تاتو مستور می باشد و  در بین تاتو کاران بسیار محبوب می باشد.

محلول بی حسی و تثبیت رنگ تاتو مستور، از محو شدن رنگ جلوگیری و خونریزی رابسیار سریع متوقف می کند و این کار یکی ازبهترین ویژگی های این بی حسی محسوب می شود.

 

بی حسی مستور

ویژگی های محلول بی‌ حسی و تثبیت رنگ تاتو مستور ۳۰ میل

حجم این محصول ۳۰ میلی لیتر است  برای لب و ابرو به راحتی قابل استفاده است. مانع از کم رنگ شدن رنگ بعد از مدت زمان خاصی می شود. جلوگیری از محو شدن رنگ از دیگر ویژگی های این بیحسی محسوب می شود. از ویژگی های ممتاز بی حسی مستور کمک به رنگ آرایش دائم است. مانع محو شدن رنگ تاتو می شود.

نحوه ی استفاده از محلول بی حسی مستور

ابتدا سطح پوست مورد نظر را کاملا تمیز کرده و باید از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی  پاک باشد. سپس به طور مساوی ۱ یا ۲ بار (به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) محلول را روی محل مورد نظربزنید ومنتظر باشید تا کاملا ناحیه مورد نظر بی حس شود.

این محلول محصولی کاملا با کیفیت و حرفه ای می باشد که می توان قبل و در حین تاتو ان را مورد استفاده قرار داد.

ابزار تاتو

چرا بی حسی مستور را انتخاب کنیم؟

از انجایی که انتخاب بی حسی تاتو بسیار مهم است و این بی حسی به دلیل ویژگی های فوق العاده خوبی که دارد بسیار محبوب می باشد و علاوه براین رنگ تاتو را ازبین نمی برد و قیمت بسیار مناسبی دارد .قیمت این بی حسی در خارج از ایران حدود ۱۱۲ یورو است اما شما عزیزان می توانید این بی حسی را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید.

 

قیمت عمده بی حسی مستور اورجینال

قیمت این بی حسی ممکن است در بازارهای مختلف متفاوت باشد.مهمترین نکته در مورد این بی حسی این است که باعث ایجاد الرژی و حساسیت نمی شود و به علاوه قدرت بیحس کنندگی بسیار زیادی دارد.از این بی حسی همانطور که گفته شد برای چشم ابرو و ب نیز استفاده می شود.

خرید اینترنتی و ارسال سریع بی حسی اورجینال مستور در ایران

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین که باشید می توانید بهترین محصولات تاتو را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن تهیه کرده و در اختیار داشته باشید.تمامی محصولات تاتو در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

شماره تماس :۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید