خرید اینترنتی رنگ تاتو میکروبلیدینگ

خرید اینترنتی رنگ تاتو میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یک تکنیک تاتو می باشد که در آن از یک ابزار دستی کوچک ساخته شده از چندین سوزن ریز برای افزودن رنگدانه نیمه دائمی به پوست استفاده می شود. میکروبلیدینگ با تاتو استاندارد ابرو متفاوت است زیرا هر ضربه مو با دست و با استفاده از تیغه ای ایجاد می شود که برش های ظریفی را در پوست ایجاد می کند، در حالی که تاتو ابرو با یک دستگاه و با یک تک سوزن انجام می شود. میکروبلیدینگ معمولاً برای ایجاد، تقویت یا تغییر شکل ظاهر ابروها از نظر شکل و رنگ استفاده می شود. این رنگدانه را در ناحیه بالایی درم رسوب می کند، بنابراین سریعتر از تکنیک های تاتو سنتی، که رنگدانه را عمیق تر می گذارد پاک می شود .برای میکروبلدینگ رنگ تاتو بسیار زیادی وجود دارد با قیمت های بسیار متفاوت .در زیر به شرح این رنگ ها می پردازیم.

رنگ تاتو میکروبلیدینگ

آشنایی با رنگ میکروبلیدینگ ریچ

Rich Microblade Colors توسط خط رنگدانه محبوب Custom Cosmetic Colors معرفی شده است و به طور خاص با رنگدانه اکسید آهن غلیظ و خامه ای ایجاد می شود که در صورت استفاده صحیح و ماندگاری طولانی به راحتی در پوست جای میگیرد .در زیر به ویژگی های این رنگ عالی می پردازیم .رنگ میکروبلیدینگ ریچ از محبوب ترین رنگ های موجود در ایران است .باید در انتخاب رنگ تاتو میکروبلیدینگ دقت بسیار زیادی کرد چراکه ممکن است عوارضی در پوست ایجاد کند.

رنگهای میکروبلیدینگ ریچ به صورت کرمی در بازار موجود می باشد.

به دلیل غلظت بالایی که دارند جز بهترین رنگهای بلید به حساب می ایند.

کاشت عالی و دارای ماندگاری بسیار خوبی هستند.

دارای پایه اب و حجم ۱۵ میل می باشند

رنگ تاتو ریچ

کاربرد و قیمت رنگ میکروبلیدینگ کی پی (kp) اصل

KP طیف گسترده ای از رنگ های میکروپیگمنتیشن را داراست وبه همین دلیل دستان شما را برای انتخاب رنگ باز می گذارد. از رژ لب تا ابرو و علائم زیبایی گرفته تا استتار را شامل می شود. از سال ۱۹۸۵ رنگ های KP توسط هنرمندان به نامی ساخته شده است.از انجایی که این رنگ هم قیمت مناسب و هم طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شود گزینه بسیار خوبی می تواند برای انتخاب باشد .دارای ۴۷ طیف رنگی برای تاتوی صورت بسیار مناسب است. این رنگ دارای پایه روغن می باشد. تناژ قهوه ای بسیار مناسب برای ابرو از ویژگی ها دیگر این رنگ است. دارای غلظت بالایی است. حجم هر رنگ ۱۵ میلی لیتر است. هیچ ریزش رنگی ندارد.

رنگ تاتو کی پی

سفارش آسان و ارسال سریع رنگ های تاتو میکروبلیدینگ

برای خرید بهترین رنگ های اورجینال تاتو و میکروبلیدینگ با بهترین قیمت می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو درتماس باشید. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند .خرید مطمعن و اسان با بازرگانی ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید