قیمت ویژه عمده سوزن موشاپ اصلی|10٪تخفیف

قیمت ویژه عمده سوزن موشاپ اصلی

برای دستگاهای تاتو مختلف سوزن های مختلی نیز در بازار موجود است.یکی از بهترین سوزن های موجود در ایران که برای دستگاهای تاتو پن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سوزن های موشاپ هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند و دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشند.در زیر به شرح کامل سوزن های موشاپ می پردازیم.برای اطلاع از قیمت ویژه عمده سوزن ها با ما همراه باشید.

سوزن موشاپ

آشنایی با سوزن های پن موشاپ

 

در مرحله ی اول بهتر است بدانیم که کلا سوزن های پن در دو  شکل گرد و فلت در بازار موجود هستند.

سوزن های گرد خودش به دو دسته (RL(ROUND liner و (RS (ROUND SHADER  تقسیم می شوند و میتوان گفت این نوع سوزن ها بسیار پرکابرد می باشند.

نکته:نوک سوزن های آر ال گرد و بهم متمرکز می باشد و کنار هم چیده شده و برای کشیدن خطوط بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته:نوک سوزن های آر اس گرد کنار هم و از هم فاصله داشته  و برای پر کردن مورد استافده قرار می گیرد.

سوزن های فلت بیشتر برای کارهایی مانند سایه مورد استفاده قرار میگیرد.

سوزن های فلت شامل سوزن های M1 ‘ M2 , RM است.

توجه:کاربرد سوزن های M1 : این سوزن ها دو ردیف سوزن می باشند که کنار هم قرار گرفته اند و سری سوزن ها همه یکدست می باشند و برای سایه کاری فضاهای بزرگ استفاده میشود.

توجه:کاربرد سوزن های M2 : مثل سوزن های M1 دو ردیف سوزن کنار هم ولی بهم چسبیده هستند و برای سایه های کم مورد استفاده قرار می گیرد.

سوزن های موشاپ دارای بهترین کیفیت و قیمت هستند و برای دستتگاهای تاتو پن فوق العاده می باشند.

مقایسه سوزن موشاپ با سایر سوزن ها

سوزن موشاپ از بهترین سوزن های موجود در ایران است.این سوزن ها در مقایسه با سایر سوزن های موجود در ایران کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند.البته شما عزیزان می توانید با توجه به نوع دستگاه خود سوزن مورد نظر را انتخاب کنید.مشاوران مجموعه 24 ساعته در اختیار شمما عزیزان هستند.

قیمت عمده سوزن پن موشاپ اصلی

این سوزن ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند . از 10 تومان هستند تا 15 هزارتومان البته این تفاوت قیمت به دلایل متعددی است.قیمت این سوزت ها در خارج از ایران ممکن است از 5 دلار باشد تا 25 دلار البته در کشورهای مختلف این قیمت ها مختلف است.شما عزیزان برای اینکه با بهترین قیمت خرید کنید و با خیال راحت می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو 24 ساعته در تماس باشید.

سوزن موشاپ اصلی

خرید اینترنتی سوزن موشاپ اصلی

میشه گفت سوزن های موشاپ از سوزن های مرغوب و با کیفیت بازار است. برای دستگاهای پن سوزن های بسیار متنوعی موجود است با قیمت های مخنتلف و البته کیفیت های متنوع.برای خرید آسان بهترین سوزن های موشاپ با بهترین قیمت می توانید با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال سریع سوزن پن موشاپ در ایران

سوزن های موشاپ متاسفانه نمونه های اصلی و فیک های زیادی دارد که با قیمت های مختلفی در ایران به فروش می رسد. شما عزیزان می توانید بهترین وسایل اورجینال تاتو را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید. این مجموعه همواره در تلاش است که بهترین وسایل تاتو را با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در اختیار شم عزیزان قرار می گیرد.مشاوران مجموعه 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند. امیدواریم همچنان بتوانبم رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

ابزار تاتو

شماره تماس 09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید