نمایندگی فروش رنگ فیبروز اصل|خرید رنگ فیبروز %۱۰ تخفیف

نمایندگی فروش رنگ فیبروز اصل

برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ رنگ هایی مانند فیبروز. پرمابلند و ریچ از بهترین و ماندگارترین رنگ ها محسوب می شوند. باتوجه به قیمت ها و کاربردهای متفاوت این رنگ ها باید در انتخاب رنگ مورد نظر دقت بسیار زیادی کرد. رنگ های فیبروز سوپ و سوپر فرمولا از پرفروش ترین رنگ های میکروبلیدنگ به حساب می ایند.این رنگ ها کیفیت بسیار بالایی دارند و میشه گفت در سرتاسر دنیا جزو بهترین و پرفروش ترین رنگ ها به حساب می ایند. بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروش رنگ فیبروز اصل در ایران می باشد.در زیر به شرح این رنگ و کاربردهایش درمیکروبلیدنگ می پردازیم.

ابزار تاتو

قیمت و کاربرد رنگ فیبروز سوپ در میکروبلیدینگ

رنگ فیبروز اصل PHIBROWS SUPE از رنگ های تاتو مخصوص میکروبلیدینگ است که تولید کشور آلمان و زیر نظر برند شرکت فی صربستان است ساخته شده . رنگ های SUPE فیبروز از رنگ های جدید فیبروز به حساب می ایند که در حجم های (۵ml) ساخته شده و در بازار وجود دارد. رنگ سوپ از طیف رنگی گسترده و خوبی برخوردار است که در زیر به شرح ان ها می پردازیم.

۱_براون ۱ ( Brown1 )

۲_براون ۲ ( Brown2 )

۳_براون ۳ ( Brown3 )

۴_فاکس ( Fox )

۵_گلدن برون ( Golden Brown)

این رنگ از بهترین رنگ های میکروبلیدنیگ به حساب می ایند.قیمت این رنگ در خارج از ایران حدود ۱۵۴ دلار می باشد.البته در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد.در ایران قیمت این رنگ ها به دلایل مختلفی از جمله تحریم ها و…ممکن است متفاوت باشد.شما عزیزان می توانید این رنگ را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده قراردهید.

 

رنگ سوپ فیبروز

آشنایی با رنگ فیبروز اصل سوپر فرمولا( Super formula) در میکروبلیدینگ

این رنگ هم مانند رنگ فیبروز سوپ در میکروبلیدینگ کاربرد زیادی دارد. در زیر با ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشنا می شویم.
۱_این رنگ کاملا گیاهی است.۲_اساخته شده از کمپانی فی۳_ این رنگ حجم ۵ میل دارد۴_بدون تغییر رنگ که از ویژگی های خوب این رنگ به حساب می اید.۵_فاقد لایه ی روغنی وچرب است۶_ایجاد حساسیت و الرژی نمیکند۷_حاوی پیگمنت های بسیار خوش رنگی میباشد. به همین دلیل بسیار محبوب می باشد.۸_ برای پوست چرب و خشک مناسب می باشد.
رنگ فیبروز

چرا رنگ فیبروز را برای بلید انتخاب کنیم؟

برای کارهایی مانند بلید رنگ های فیبروز از بهترین رنگ های شناخته شده هستند.این رنگ ها در بین رنگ های موجود ماندگاری بسیار بالایی دارندو دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند.رنگ هایی مانند پرمابلند اگرچه برای میکروپیگمنتیشن نیز استفاده می شود اما ماندگاری بالایی ندارند و در نتیجه زیاد توصیه نمی شود.شما عزیزان برای انتخاب نوع رنگ مورد نیاز خود می توانید با مشاوران در تماس باشید.

رنگ سوپر فرمولا

قیمت عمده رنگ فیبروز اصل

رنگ فیبروز از بهترین رنگ های میکروبلیدینگ است. این رنگ دارای پیگمنت بسیار قوی است.این رنگ بسیار قوی است و از بهترین رنگ های موجود در ایران است. اگر این رنگ را می خواهید به تعداد داشته باشید به قیمت عمده برای شما حساب می شود البته با بهترین قیمت. امیدواریم بتوانید بهترین کار خود را به نمایش بگذارید.

رنگ فیبروز اصل

سفارش آسان و ارسال سریع رنگ های فیبروز اصل در ایران

شما عزیزان می توانید در هرکجای این سرزمین که باشید بهترین رنگ ها و وسایل تاتو را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار دشاته باشید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. امیدواریم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید