قیمت ویژه پوست مصنوعی چشم سه بعدی

قیمت ویژه پوست مصنوعی چشم سه بعدی

پوست مصنوعی یکی از بهترین و جدیدترین ابزار ها برای تمرین است. در این بین پوست مصنوعی چشم سه بعدی از جدیدترین هاست. خب ابزار هایی مانند پوست های مصنوعی که در بازار هم ساده موجوده هم به شکل ها چشم. ابرو لب برای اینکه به شما عزیزان کمک کند که سریع تر کار خود را پیش ببرید بسیار مهم است. پوست مصنوعی چشم سه بعدی همواره از جدیدترین پوست های موجود در ایران است که شباهت بسیار زیادی به چشم واقعی انسان دارد. در زیر به شرح نمونه های کامل پوست مصنوعی می پردازیم.

پوست مصنوعی چشم سه بعدی

انواع پوست مصنوعی تاتو

1ـساده

2ـطرح دار

3ـو جدیدترین پوست مصنوعی که به تازگی وارد بازار ایران شده است پوست مصنوعی چشم سه بعدی می باشد.

کابرد و ویژگی های پوست مصنوعی چشم سه بعدی

1ـپوست مصنوعی سیلیکونی درجه 1

2ـدارای  پاک کنندگی مخصوصص روغنی

3ـبسیار نرم و لطیف و شبیه پوست انسان

4ـنکته ی بسیار مهم این است که این پوست ها یکبار مصرف نیستند.

پوست مصنوعی چشم سه یعدی

چرا باید پوست مصنوعی چشم  سه بعدی را انتخاب کنیم؟

این پوست ها چون جدیدترین ابزار برای تمرین هستند و شباهت بسیار زیادی به پوست چشم انسان دارند . به همین دلیل اگر می توانید تهیه کنید و مورد استفاده خود قرار دهید.یکی از مهمترین دلایل انتخاب این پوست این است که یکبار مصرف نیست و در نتیجه مقرون به صرفه می باشد.این پوست ها بهترین گزینه برای تمرین می باشند و احساس کارکرد روی صورت طبیعی را برای شما به ارمغان می اورد و نگرانی پیدا کردن مدل برای کارآموزان را به اسانی برطرف می کند.

قیمت عمده پوست مصنوعی در ایران

این پوست ها اگر از جنس سیلیکونی اصل باشند دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.شما عزیزان می توانید اگر می خواهید این پوست ها را به تعداد زیاد تهیه کنید و البته به قیمت عمده و با ضمانت اصل بودن می توانید 24 ساعته با مشاوران ما در تماس باشید.این مجموعه همواره تلاش کرده است جدید ترین وسایل تاتو را برای شما تهیه کند.امیدواریم بتوانیم رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

ابزار تاتو

خرید آسان و ارسال سریع پوست مصنوعی چشم سه بعدی جذاب

شما عزیزان می توانید در هر کجای این کره ی خاکی که باشید بهترین لوازم تاتو را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از مجموعه ابزار تاتو تهیه کنید. این مجموعه تمامی سفارشات را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.توجه کنید که تمام ملزومات تاتو در این مجموعه به روز می باشد البته با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن.در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

 

شماره تماس 0917413431

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید