قیمت و مشخصات سوزن شیدینگ در مشهد

قیمت و مشخصات سوزن شیدینگ

همانطور که می دانید برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو سوزن ها.رنگ ها و ستگاهای مخصوصی وجود دارد که هر کدام دارای قیمت و کاربرد و ویزگی های خاص خود هستند. رنگ های میکروبلیدینگ مانند. سوپ.بایوتاچ در بنفش و رنگ های پرما نمونه هایی از رنگ های مناسب برای کارهایی مانند بلید و شیدینگ ابرو می باشند. دستگاهای مورد استفاده در مکروبلیدینگ عبارتند از موزاییک بایوتاچ. سیلورا. دستگاهای 12 و 14 ولتیو…البته این دستگاها قیمت های مختلفی نیز دارند.در زیر به شرح قیمت و مشخصات سوزن های مختلف شیدینگ می پردازیم.

ابزار تاتو

قیمت و مشخصات سوزن شیدینگآشنایی با سوزن شیدینگ

سوزن شیدینگ گرد نمونه هایی از سوزن تاتو مخصوص تکنیک میکربلیدینگ و فیبروز ابرو و لب می باشد که کارایی فوق العاده و قیمت بسیار مناسببی دارد. انواع سوزن میکروبلیدینگ که یکی از آنان سوزن شیدینگ گرد می باشدبرای کسانی استفاده می شود که ابرو های نازک و کم پشتی دارند و می خواهند ابرو های پر پشت تری داشته باشند. سوزن شیدینگ شامل مجموعه ای از سوزن هاست که برای کشیدن تارهای نازک بین ابرو ها استافده می شود.

کاربرد سوزن شیدینگ ابرو

سوزن شیدینگ یکی از کاربردی ترین سوزن های موجود برای خطوط بسیار ظریف و ایجاد سایه ابرو هست.برای این کار سوزن را روی قلم فیبروز قرار داده  داخل تشتک رنگ بریزید یه حالی شبیه بذار و بردار (یا مهرزنی) روی نواحی موردنظر خود بزنید به طوری که در نواحی مورد نظر سایه خوبی ایجاد شود.سوزن شیدینگ یکی از بهترین سوزن های موجود در ایران است.سوزن های شیدینگ در مارک های مختلفی موجود است.

سوزن شیدینگ ابرو

کاربرد سوزن شیدینگ ابروویژگی های سوزن شیدینگ

1_جنس این  سوزن ها از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و با دوام است 

2_از این سوزن ها می توان برای انواع میکروبلیدینگ و شیدینگ استفاده کرد.

3_این سوزن ها یکبار مصرف هستند و در بسته هایی 10 تایی قابل تهیه می باشند.

4_قیمت بسیار مناسبی دارند.

5_سوزن های شیدینگ در دو نوع گرد و مگنوم (سر صاف ) می باشند.

ویژگی های سوزن شیدینگسوزن های اورجینال شیدینگ را چگونه تهیه کنیم؟

متاسفانه در ایران این سوزن ها فیک های زیادی ممکن است داشته باشد باقیمت های مختلف.این محصولات اگر اصلی نباشند برای کارکردن قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.بهترین راه تهیه این سوزن ها خرید از جایی معتبر هست.سوزن های  شیدینگ در نمونه و مارک های مختلفی در بازار موجود است که بهترین ان ها مارک سالن می باشد که با بهترین قیمت در بازار وجود دارد.

سوزن شیدینگ ابرو

قیمت عمده فروش سوزن شیدینگ در ایران

این سوزن ها در ایران نمونه های مختلفی دارند . بهترین کیفیت سوزن های شیدینگ سوزن های سالن هستند که هم قیمت بسیار عالی دارند و هم دارای کاشت رنگ بسیار خوبی هستند.این سوزن ها در رنگ های مختلفی نیز موجود هستند که از لحاظ کارکرد تفاوت چندانی ندارند و انتخاب ان ها سلیقه ای است.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران در تماس باشید.توجه کنید که سوزن های شیدینگ باید اصل باشند.

سوزن شیدینگ

قیمت عمده فروش سوزن شیدینگ در ایرانخرید اینترنتی و ارسال رایگان انواع سوزن های میکروبلیدینگ

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین لوازم و وسایل اورجینال تاتو .میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را با بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.لاذم به ذکر است تمامی بیحسی ها. دستگاها و رنگ های موجود در این مجموعه با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .در صورت داشتن هرگونه سوالی با مشاوران در تماس باشید.

 

شماره تماس:09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید