قیمت و خرید دستگاه تاتو پن شارژیP2S | ارسال رایگان

قیمت و خرید دستگاه تاتو پن شارژی

دستگاه تاتو پن شارژی یکی از بهترین دستگاهای تاتو موجود در ایران است. معمولا دستگاهای تاتو پن برای بدن و اگر حرفه ای باشید برای تاتو صورت نیز می توان استفاده کرد .یکی از مهمترین ویژگی دستگاهای تاتو پن سبک.بودن .خوش دست و قدرت کاشت فوق العاده این دستگاهاست .دستگاهای تاتو معمولا دارای موتور پرقدرتی هستند و به راحتی می توان از این دستگاها البته اگر حرفه ای باشید می توانید برای تاتو صورت نیز استفاده کنید .در زیر به شرح نمونه های موجود از این دستگاها در ایران می پردازیم.برای اطلاع دقیق از قیمت ها و خرید می توانید با مشاوران در تماس باشید.

دستگاه تاتو پن شارژی

ویژگی های دستگاه تاتو پن شارژی EZ EvoTech

1_این محصول ساخت شرکت بزرگ EZ در امریکاست.
2_این دستگاه موتور بسیار پرقدرتی دارد که سفارشی ساخته شده است.
3_هم به صورت شارژی هم با ترانس قابل استفاده است.
4_جنس بدنه از آلومینوم هواپیما
5_استروک دستگاه 4 میلی متر
6_فرکانس دستگاه 60تا 150 هرتز
7_ظرفیت باتری: 1600 میلی آمپر ساعت زمان شارژ مجدد است.
8_مدت زمان شارژ 3.5 ساعت
9_مدت زمان کار 450 دقیقه به راحتی
دستگاه تاتو صورت

کاربرد دستگاه تاتو پن شارژی

این دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد هم برای تاتو بدن و هم برای تاتو صورت نیز قابل استفاده است .یکی از بهترین ویژگی این دستگاه می توان به موتور پرقدرتش اشاره کرد که سبب شده است بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. از این دستگاه برای لاینر و شید نیز به راحتی می توان استفاده کرد. دستگاه تاتو پن شارژی نمونه های مختلفی دارد و هر نمونه دارای قیمت و ویزگی های منحصر به فردی می باشد.دستگاهای تاتو پن به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند بسیار محبوب هستند.

قیمت و شناخت دستگاه تاتو پن شارژی P2S

این دستگاه سفارش کمپانی EZاست و ساخت کشور سویس می باشد. دارای بدنه ی آلومینیومی است و همین سبب شده است که این دستگاه بسیار سبک و خوش دست باشد.
استروک این دستگاه 4م.م است .کل جعبه دستگاه دارای سیم شارژر است .وزن 179 گرم که برای یک دستگاه بسیار خوب و مناسب می باشد.این دستگاه پن شارژی دارای دو باطری می باشد.
نکته مهم این ساعت که با 2 ساعت شارژ می توان 5 تا 7 ساعت با این دستگاه کارکرد .قیمت این دستگاه در مقایسه باسایر دستگاهای پن موجود در ایران بسیار مناسب است و به همین دلیل بسیار محبوب است.

دستگاه تاتو شارژی

چرا دستگاه تاتو پن شارژی را انتخاب کنیم؟

این دستگاه یکی از جدیدترین دستگاهای تاتو پن موجود در ایران است.این دستگاه قابلیت نگه داشتن برق را دارد و در زمان بی برقی به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید. مهمترین نکته برای این دستگاه این است که قیمت بسیار مناسبی دارد با اینکه جدید است.البته خرید این دستگاه برای تمام افراد توصیه نمی شود.مهمترین مزیت دستگاهای پن شارژی نگه داشتن شارژ برای مواردی است که برق  قطع است.

قیمت عمده دستگاه تاتو پن شارژی P2S در ایران

این دستگاه تاتو پن شارژی یکی از بهترین دستگاهای تاتو پن موجود در ایران است.یکی از بهترین دستگاهایی که در ایران موجوده و قیمت عمده ی بسیار خوبی دارد دستگاه تاتو پن P2S است. قیمت عمده این دستگاه بسیار مناسب است و با توجه به قیمتی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.برای خرید بهترین دستگاه تاتو پن بابهترین قیمت عمده می توانید با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو پن در ایران

یکی از بهترین راههای خرید دستگاه تاتو پن در ایران خرید از مجموعه ابزار تاتو است. این مجموعه تمامی لوازم اورجینال تاتو را با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.هدف مجموعه کسب رضایت و همراهی شما عزیزان است. امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما عزیزان را با بهترین خدمات و محصولات به همراه داشته باشیم.

 

شماره تماس : 09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید