مرکز فروش کرم افتر تاتو در تهران|10%تخفیف

مرکز فروش کرم افتر تاتو

یکی از مهمترین نکاتی که باید به ان بعد از تاتو زدن توجه کرد این است که جای تاتو زخم نشود و در نتیجه ایجاد عفونت نکند.برای این منظور باید از کرم های مراقبتی استفاده کرد. کرم های مراقبتی باعث می شوند زخم تاتو عفونت نکند.

حساسیت تاتو بعد از تاتو بسیار بیشتر می شود و 1 تا 3 هفته ظول می کشد تا جای سوزن ها کمی بهترشود. انتخاب کردن کرم های مراقبتی تاتو یا پماد بعد تاتو مناسب برای هنرمندان تاتوکا بسیار مهم است.

برای بعد از تاتو کرم ها و لویسون های بسیار متنوعی در بازار موجود است که باید با دقت بسیار زیادی کرم بعد از تاتو را انتخاب کرد چرا که متاسفانه کرم های مراقبتی ممکن است اگر تقلبی باشند موادی داشته باشند ککه به پوست اسیب برسانند.پس برای انتخاب کرم های مراقبتی حتما با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

کرم افتر تاتو

مشخصات کرم افتر تاتو

1_کمک به حفظ پیگمنت و رنگ در لایه زیرین پوست

2_آبرسانی قوی و هیدراته کردن پوست از وظایف اصلی این کرم است

3_ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد

4_محافظت از پوست تاتو شده در مقابل اشعه آفتاب که سبب سریع تر خوب شدن جای تاتو می شود.

5_100 در صد گیاهی

6_ازمواد کاملا طبیعی ساخته شده است.

نکته:پس از تاتو روزانه ۳ مرتبه روی پوست باید ماساژ داده شود تا جای زخم بهبود یابد.

قیمت عمده کرم افتر تاتو

این کرم یکی از بهترین کرم های مراقبتی بعد از تاتو موجود در ایران است. با توجه به مواردی که گفته شده است این کرم ها در خارج از ایران ممکن از قیمتی در حدود 12 دلار می باشد و البته این قیمت ها به دلایل بسیار گوناگونی ممکن است فرق داشته باشد.در ایران شما عزیزان می توانید این کرم ها رو با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن تهیه کنید و مورد استفاده خود قرار دهید .در صورت داشتن  هرگونه سوالی مشاوران در خدمت شما عزیزان هستند.کرم افتر تاتو یکی از بهترین کرم های موجود در ایران است. استفاده از این کرم هیچ گونه عواضی ندارد.

تاتو

خرید اینترنتی و ارسال سریع کرم اورجینال افتر تاتو

شما عزیزان در هر کجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین محصولات تاتو صورت و بدن را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید .در این مجموعه تمامی محصولات موجود در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.امیدواریم بتوانیم با بهترین محصولات و خدمات همچنان رضایت همیشگی شما را به دنبال داشته باشیم.

ابزار تاتو

شماره تماس :09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید