قیمت و خرید ویژه نخ قرینه سازی ابرو رنگی| کدAT10

قیمت و خرید ویژه نخ قرینه سازی ابرو رنگی

برای قرینه سازی ابرو راهها و وسیله های متعددی وجود دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق به معرفی وسیله های قرینه سازی ابرو اشاره کنیم می توانیم به کولیس دیجیتال. دیوایدر ابرو .نخ قرینه سازی .خط کش قرینه سازی. و..اشاره کنیم. هرکدام از این ابزارها باتوجه به عملکردشان  قیمت خاص خود را دارا هستند.اما مهمترین نکته برای استفاده از این ابزارها مهارت شخص می باشد.چرا که مثلا استفاده از دیوایدر فیبروز مهارت بیشتری نیاز دارد تا خط کش ان.شما عزیزان می توانید برای تهیه تمام ابزارهای قرینه سازی ابرو و اطلاع دقیق از قیمت و نحوه ی خرید دیوایدر.خط کش و نخ قرینه سازی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید. در زیر به شرح بهترین ویژگی ها و قیمت نخ قرینه سازی می پردازیم.

ابزار تاتو

مشخصات نخ قرینه سازی ابرو یا نخ طراحی ابرو

۱_مخصوص قرینه سازی و طراحی ابرو در کاشت ابرو.میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن می باشد.

۲_این نخ به طول: ۱۵ متر می باشد.

۳_در برندها و بسته‌بندیهای مختلف در بازار موجود است.

۴_برای ۵۰ نفر قابل استفاده می باشد.

۵_از بهترین ویژگی های این ابزار راحت پاک شدنش می باشد.

۶_بهترین ویژگی این نخ عدم پخش شدن روی پوست حین کار می باشد.

۷_هیچ الرژی و حساسیتی ایجاد نمی کند.

۸_قیمت بسیار مناسبی دارد.

نخ قرینه سازی ابرو

چرا نخ قرینه سازی ابرو را برای طراحی انتخاب کنیم؟

همانطوری که می دانید برای قرینه سازی ابرو راهها ی بیشماری وجود دارد .این ابزار یکی از بهترین و ساده ترین راههای قرینه سازی ابرو می باشد. استفاده از این ابزار بسیار ساده و آسان است. و چون استفاده از این وسیله بسیار ساده می باشد به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .یکی از بهترین ویژگی های دیگر نخ قرینه سازی قیمت بسیار مناسب ان می باشد .به علاوه این ابزار به راحتی پس از کشیدن پاک می شود و جای هیچ نگرانی نمی باشد .شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشیداین وسیله یکی از بهترین و ساده ترین راههای اندازه گیری و قرینه سازی ابروهاست.

نخ قرینه سازی ابرو

خرید اینترنتی و ارسال رایگان نخ قرینه سازی ابرو

شما عزیزان برای خرید بهترین وسایل تاتو ومیکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ با ضمانت اورجینال بودن می توانید ۲۴ ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید. هدف مجموعه کسب رضایت شما عزیزان می باشد .امیدواریم با بهترین محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.نخ ها یکی از بهترین وسیله های موجود در ایران است که هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم کارکردن بااین نخ بسیار اسان است.نخ قرینه سازی می تواند در رنگ های مختلفی را تهیه کرد.

نخ قرینه سازی

قیمت عمده نخ قرینه سازی ابرو رنگی

همانطور که می دانید برای قرینه سازی ابرو وسیله های گوناگونی وجود دارند که هرکدام دارای قیمت ها و کاربردهای خاص خود می باشند. یکی از بهترین و ساده ترین وسیله قرینه سازی موجود در ایران و دنیا است.در بین ابزار های موجود این ابزار هم قیمت مناسب تری دارد و هم کاربردی تری است .این ابزار در کشورهای مختلف ممکن است دارای قیمت های متعددی باشد در کشورهای اطراف این ابزار حدود 25 دلار قیمت دارد.البته در کشورهای مختلف قیمت های مختلفی ممکن است داشته باشد. شما عزیزان برای خرید بهترین وسیله قرینه سازی ابرو می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید