قیمت ویژه سوزن نانو مستر

قیمت ویژه سوزن نانو مستر

یکی از مهمترین مواردی که باید برای دستگاهای تاتو به ان توجه کرد نیز سوزن دستگاه می باشد. سوزن های نانو از بهترین سوزن های موجود در ایران است که نمونه های مختلفی هم دارد.سوزن های نانو فیبروز.سوزن های نانو موشاپ و سوزن های نانو مستر از جمله بهترین سوزن های نانو موجود در ایران هستند. در زیر به شرح بهترین ویژگی های سوزن نانو مستر می پردازیم.این سوزن ها قیمت بسیار مناسبی دارد.

ابزار تاتو

ویژگی های سوزن نانو مستر

1ـقطر  این سوزن۰٫۳ میلی متری است.

2ـاین سوزن با اشعه گاما استریل شده است.

3ـرنگ سوزن صورتی است البته اگر اصل باشد.

4ـدر دو نوع تک سر (۱P)، سه سرگرد (۳P) موجود می باشد.

5ـاین سوزن دارای بهترین قیمت است.

چرا سوزن های نانو مستر را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین ویژگی این سوزن ها کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسبی است که دارند. به همین دلیل اکر تاتو کاران از این سوزن ها نیز برای کارهایی مانند میکروپیگمنتیشن و بلید نیز استفاده می کنند.البته انتخاب سوزن کاملا سلیقه ای است اما شما عزیزان می توانید برای انتخاب دقیق تر با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در ارتباط باشید.

سوزن نانو مستر

مقایسه سوزن نانو مستر با سایر سوزن های نانو

سوزن های نانو مستر پیچی در مقایسه باسایر سوزن ها قیمت بسیار مناسب تری داردو شاید یکی از دلایل مهم انتخاب این سوزن ها به عنوان محبوب ترین سوزن باشد.از طرفی این سوزن ها در حال حاضر برای دستگاهای بیشتری قابل استفاده می باشد.مهمترین نکته در انتخاب سوزن ها این است که این سوزن ها در حال حاضر تقلبی ندارد و به راحتی می توان استفاده کرد. شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه خود نوع سوزن متناسب برای دستگاه را انتخاب کنید.

قیمت عمده سوزن نانو مستر در ایران

شما عزیزان این سوزن ها را می توانید با بهترین قیمت از مجموعه ابزار تاتو تهیه کنید. اگر به قیمت عمده این سوزن ها را بخواهید باید به تعداد تهیه کنید.اگر تعداد سوزن ها زیاد باشد قطعا قیمت پایین تر خواهد بود.این سوزن ها در ایران همواره جزو بهترین سوزن ها به حساب می اید.اگر در انتخاب شک دارید می توانید با مشاوران در تماش باشید.

سوزن نانو مستر

سفارش آسان و ارسال سریع سوزن پیچی نانو مستر در ایران

شما عزیزان در هر کجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین سوزن ها را با بهترین قیمت و با تضمین کیفیت از مجموعه تهیه کنید.این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را برای شما عرضه کنیم.امیدواریم بتوانیم رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.توجه داشته باشد که تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید