خرید اینترنتی سوزن نانو پیچی|100%اصلی

خرید اینترنتی سوزن نانو پیچی

سوزن تاتو پیچی نانو ، سوزن کارتریج پیچی دستگاه میکرو برای دستگاه های میکرو که سوزن تاتو پیچی خور دارند قابل استفاده می باشد.. سوزن ها در مدل ها و برندهای گوناگونی در بازار موجود هستند. یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل و لوازم تاتو، انتخاب سوزن دستگاه است چرا که هرچقدر سوزن دستگاه تیز تر باشد شما عزیزان کار خود را به راحتی انجام می دهید.البته از جایی که سوزن ها قیمت های مختلفی دارند بهترین انتخاب سوزن های برند سالن هستند .تجربه نشان داده است که انتخاب بیشتر تاتو ارتیست ها سوزن ها مارک سالن می باشد.در زیر به ویژگی ها و انواع سوزن ها نانو پیچی می پردازیم.

سوزن نانو پیچی

شناخت انواع سوزن های پیچی نانو

سوزن تاتو پیچی نانو که به آن سوزن کارتریج پیچی دستگاه میکرو نیز می گویند برای دستگاه هایی که کارتریج های پیچی می خورند مورد استفاده ققرار می گرندو در مقایسه با سایر سوزن ها ظرافت بسیار بیشتری دارند. و در سایز های ۱P – ۲P – ۳P – ۳F – ۵F – ۵P -7F – ۷P – ۹P -9F در بازار یافت می شود.مدل P (پاور) برای خطوط و مدل F (فلت) برای پر کردن مورد استفاده قرار می گیرد.سوزم های نانو از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به همین دلیل بسیار محبوب هستند.

ابزار تاتو

راهنمای انتخاب بهترین سوزن تاتو

باتوجه به تنوع بسیار زیادی که این سوزن ها دارند در نتیجه دارای قیمت های مختلفی هستند.در بین برندهای موجود در ایران سوزن های مارک سالن هم دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و هم بسیار تیز و ظریف می باشند.این سوزن ها در مقایسه با سایر سوزن های موجود در ایران محبوبیت بیشتری دارند و به همین دلیل بسیار مورد استقبال تاتوکاران قرار گرفته است.

قیمت عمده سوزن نانو پیچی در ایران

سوزن های نانو ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشند مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت این سوزن ها مارک سوزن می باشد. این سوزن ها در خارج از ایران قیمتی در حدود ۱۱ دلار دارند اما در ایران در بازارهای مختلف ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشند .شما عزیزان می توانید برای انتخاب بهترین نوع سوزن برای دستگاهای خود با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

سوزن نانو

فرق سوزن نانو با سوزن معمولی در چیست؟

سوزن های نانو در مقایسه با سایر سوزن های موجود بسیار ظریف هستند و در نتیجه کاشت بهترین داراند و خطوط بسیار ظریفی را ایجاد می کنند.این سوزن ها دارای قیمت های مختلفی هستند چون از مارک های مخنلفی نیز هستند.بهترین نوع سوزن که هم کیفیت بسیار بالا و هم قیمت بسیار مناسبی دارد سوزن های نانو مستر می باشد.برای خرید بهترین سوزن های نانو با مشاوران در ارتباط باشید.

مرکز فروش سوزن های نانو پیچی در ایران

بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش عمده سوزن های نانو پیچی است. سوزن های موجود در این مجموعه همواره با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.شما عزیزان می توانید برای خرید عمده این سوزن ها با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال سریع سوزن های اورجینال تاتو

شما عزیزان برای خرید بهترین سوزن .دستگاه و بیحسی تاتو می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید .تمامی دستگاها .رنگ ها و بیحسی و سوزن ها این مجموعه با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید