قیمت ویژه رنگ تاتو گیاهی

قیمت ویژه رنگ تاتو گیاهی

رنگ های گیاهی بهترین گزینه برای کارهایی مانند بلید است.این رنگ ها به دلیل ساختار فوق العاده ای که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت میشه گفت رنگ های بسیار خوبی هستند.این رنگ ها دارای تنوع زیادی هستند و به همین دلیل برای همه سلیقه ها قابل استفاده می باشد.در زیر به شرح این رنگ ها.قیمت و ویژگی های انها می پردازیم

ابزار تاتو

نکاتی که باید برای رنگ تاتو به ان ها توجه کرد

بهترین رنگ تاتو گیاهی ماندگار کدام است؟
تاتو گیاهی زیبایی و آرایش
معرفی برترین رنگ‌های تاتو آمریکایی وگان که مجوز سازمان FDA دارند
تاتو و میکروپیگمنتیشن یعنی تزریق رنگدانه به زیر پوست که با اهداف مختلف زیبایی و پزشکی انجام می‌ پذیرد. بعضی از این افراد تاتو را برای زیبایی و علاقه ی خاصی که به این کار دارند انجام می دهند و برخی برای بهبود جای زخم. اسکار و یا بخیه.

هر شخصی که به فکر سلامتیش باشد، اولین دغدغه مهمش قبل از انجام تاتو و میکروپیگمنتیشن؛ اورجینال بودن رنگ و عدم داشتن عوارض جانبی ناخوشایندباید باشد.

رنگ‌های تاتو  از پیگمنت‌های مختلف، الکل، گلیسرول، انواع اکسیدهای فلزی، مواد نگه دارنده و… تشکیل شده اند البته ساختار تمام رنگ ها یکسان نیست.

برخی از اکسیدهای فلزی، پایداری و ماندگاری رنگ تاتو را افزایش می‌دهند اما عوارض جانبی خطرناک و مضری دارند. از جمله فلزات سنگینی مثل سرب و جیوه و… که بدن را مستعد ابتلاء به انواع سرطان می‌نمایند.

از طرفی بخصوص در مورد رنگ تاتو مشکی که حاوی اکسید آهن باشد، بروز خطا در هنگام انجام آزمایشات NMR به لحاظ علمی تأیید شده می باشد.

بطور کلی در تاتو و میکروپیگمنتیشن سه گزینه به لحاظ بهداشت بسیار مورد اهمیت است:

1ـرنگ تاتو اورجینال
2ـدستگاه تاتو ایمن
3ـسوزن تاتو پلمپ و استریل

در زیر به شرح رنگ های گیاهی می پردازیم

رنگ اینتنز

ساخت کشور امریکا

وگان و اورگانیک (دارای نشان وگان)

حجم‌های ۱۵، ۳۰ و ۲۴۰ میلی

رنگ‌های مخصوص تاتو صورت و بدن

تنوع رنگی بالا

پایه آب

رنگ تاتو گیاهی مشکی فرمولا یا فرمول ۲۳ محصول این کمپانی می باشد.

رنگ تاتو اینتنز

2ـرنگ پرمابلند

حجم 10 وو 15 میل

پایه آب

عدم تغییر تناژ

ساخت کشور امریکا

رنگ پرمابلند

چرا رنگ های تاتو گیاهی را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین دلایل انتخاب رنگ تاتو گیاهی قیمت مناسب و حجم مناسبی است که دارند در عین حال این رنگ ها هیچ گونه اسیبی به پوست وارد نمی کنند.این نکات مهمترین دلایل انتخاب رنگ های تاتو گیاهی می باشد.

خرید آسان و ارسال سریع رنگ تاتو گیاهی در ایران

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشد می توانید بهترین محصولات تاتو صورت و بدن را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن در اختیار داشته باشید.

تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشیم.

 

شماره تماس:09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید