مرکز فروش سوزن سه سر پاور اصلی

مرکز فروش سوزن سه سر پاور

همانطور که می دانید برای دستگاهای مختلف سوزن های بسیار متنوعی موجود است.هرکدام از این سوزن ها کابرد. قیمت و ویژگی خاص خود را دارند.سوزن های پیچی.کارتریج پاور. فلت نمونه هایی از سوزن ها برای دستگاهای مختلف هستند.از نظر مارک سوزن ها سالن.تیتانیوم جزو بهترین نوع سوزن های موجود در ایران هستن که قیمت بسیار مناسبی دارند و در عین حال بسیار تیز هستند.در ایران بازرگانی ابزار تاتو تنها مرکز فروس سوزن های اورجینال سه سر پاور با بهترین قیمت است.در زیر به شرح کاربرد و قیمت این سوزن فوق العاده می پردازیم.

ابزار تاتو

مرکز فروش سوزن سه سر پاورانواع سوزن های تاتو

سوزن های تاتو به سه دسته سوزن کارتریج .سوزن تاتو بدن و سوزن میکروبلیدینگ ( سوزن بلید ) تقسیم یندی می شوند.

سوزن کارتریج که دارای مخزنی برای نگهداری جوهر را دارد  و به دو دسته تقسیم می شود.سوزن کارتریج پیچی، که به صورت پیچی به دستگاه وصل میشود و سوزن کارتریج تی ( T )، که بصورت سوزن فلت و سوزن گرد می باشد.

به سوزن هایی که مخصوص ابرو هستند سوزن های میکروبلیدنگ نیز گفته می شود.سوزن های بلید به4 نوع. یو.اسلوپ و سرکج و شیدینگ نیز تقسیم می شود.

سوزن های مناسب برای تاتو بدن و یا در اصطلاح گان سوزن های بلندی هستند که برای تاتو بدن نیز استفاده می شوند.این سوزن ها دارای قیمت ها و کیفیت های مختلفی ننیز هستند اما ما بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع سوزن های تاتوقیمت فروش سوزن های تاتو سه سر پاور

این سوزن ها با توجه به اینکه در مارک های مختلفی در بازار موجود است  ممکن است دارای قیمت های مختلفی باشد.در خارج از ایران این سوزن ها از قیمت حدود 5 دلار است تا 8 دلار.البته قیمت ها در کشورهای مختلف ممکن است. قیمت عمده سوزن های سه سر پاور در ایران با توجه به عواملی مانند نرخ ارز ممکن است متفاوت باشد.شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت های سوزن ها  24 ساعته با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

سوزن سه سر پاور

قیمت فروش سوزن های تاتو سه سر پاورکدام نوع سوزن را برای دستگاه خود انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع سوزن کاملا بستگی به نوع دستگاه شما دارد.اما اینکه کدام مارک سوزن را انتخاب کنید بستگی به هزینه ای دارد که می خواهید انجام دهید.بهترین سوزن های موجود در بازار ایران سوزن های اصلی سالن و تیتانیوم هستند که هم بسیار تیز هستند و هم قدرت کاشت رنگ عالی دارند و می توان گفت از بهترین و پرمصرف ترین نوع سوزن ها به حساب می ایند.برای انتخاب نوع سوزن می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

سوزن

راه تشخیص سوزن اصلی پاور با سوزن فیک

سوزن های پاور در ایران معمولا اصلی هستند اما یکی از بهترین راههای تشخیص اصلی و یا فیک بودن این سوزن ها این است که همانند عکس بالا اگر باضد اصلی است و در غیر این صورت فیک می باشد.این سوزن ها ممکن  است در ایران قیمت های متفاوتی داشته باشد اما از بهترین سوزن های موجود در بازار است که کاشت رنگ فوق العاده ای دارد.برای خرید بهترین سوزن های پاور تاتو با ما همراه باشید.در این مجموعه تمام سوزن های پاور موجود می باشد با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

راه تشخیص سوزن اصلی پاور با سوزن فیکخرید اینترنتی و ارسال رایگان سوزن سه سر پاور

برای خرید بهترین سوزن های دستگاها و از جمله سوزن سه سر پاور می توانید 24 ساعته با مشاوران ما در تماس باشد.بازرگانی ابزار تاتو در تلاش است با بهترین خدمات و محصولات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه خود داشته باشد.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

شماره تماس :09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید