قیمت عرضه دستگاه تاتو mast lancer

قیمت عرضه دستگاه تاتو mast lancer

دستگاه تاتو Mast lancer  یکی از جدیدترین دستگاهای تاتو موجود در ایران است. این دستگاه تاتو هم برای صورت هم برای بدن نیز قابل استتفاده می باشد .دستگاهای تاتو معمولا دارای ویژگی های مشترکی هستند یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاها سبک بودن و کاشت عالی این دستگاها می باشد. همانطور که می دانید انتخاب دستگاه تاتو برای زدن یه تاتوی زیبا و جذاب بسیار مهم است .البته توجه داشته باشید که انتخاب دستگاه باید با توجه به توانایی خرید و نیاز خودتان باشد. در زیر به شرح این دستگاه تاتو فوق العاده می پردازیم.

مشخصات دستگاه تاتو mast lancer

1_دارای 2 باتری 1500 میلی آمپری که با هر باتری بین 8 تا 12 می باشد..

2_دارای صفحه نمایش LED

3_بدنه آلومینیوم هواپیما جنس این دستگاه می باشد

4_بسیار سبک و خخوش دست است.

5_وزن این دستگاه در حدود 158 گرم

6_سرعت در ولتاژ 12، 10.500 دور در دقیقه

7_دارای شارژر مخصوص است.

دستگاه تاتو mast lancer

کاربرد دستگاه تاتو mast lancer

یکی از مواردی که بسیار مهم است و باید توجه کرد این است که این دستگاه به دلایلی که گفته شد هم برای تاتو صورت هم برای تاتو بدن نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. این دستگاه صدا و لرزش بسیار کمی دارد البته به لیل اینکه کاشت رنگ بسیار بالایی دارد و درای موتور بسیار پرقدرتی می باشد بیشتر به افراد حرفه ای توصیه می شود .این دستگاه دارای سوزن های مخصوصی می باشد که به راحتی قابل تهیه می باشد. اگر در مورد این دستگاه فوق العاده سوالی دارین می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.

مقایسه دستگاه تاتو mast lancer با سایر دستگاها

یکی از مهمترین مزیت این دستگاه این است که به نسبت سایر دستگاهاهای موجود جدیدتر می باشد در نتیجه با موتور بسیار قوی تری که دارد مناسب تر می باشد. یکی از مهمترین قابلیت های این دستگاه که به نسبت سایر دستگاهای موجود برتری خود را نشان می دهد این است که این دستگاه شارژی می باشد .سایر دستگاهای موجود بیشتر  با شارژر فعالیت می کنند اما این دستگاه باتری دارد که شارژرا در خود نگه می دارد. البته این دستگاه برای همه مناسب نیست و بیشتر به افراد حرفه ای توصیه می شود.

mast lancer دستگاهه تاتو

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو mast lancer

با توجه به اینکه این دستگاه نمونه های تقلبی  زیادی در بازار دارد شما عزیزان می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید می توانید 24 ساعته با مشاوران مجموعه در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کنید .این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار دهد .امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.تمامی سفارشات شما عزیزان در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

شماره تماس :09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید