مرکز فروش دستگاه تاتو پیچی در تهران |ارسال رایگان

مرکز فروش دستگاه تاتو پیچی در تهران

 

دستگاه تاتو پیچی معمولا دارای ولتاژ ۷_۱۲_۱۴ می باشند.این دستگاها هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند اما یکی از بهترین ویژگی این دستگاها سبک بودن و بیصدا بودن آن ها می باشد.از دستگاهای تاتو پیچی می توان به کلمبیا.دیجیتالی.ورساچ . چارمر و۴ چراغ اشاره کرد.این دستگاها به خصوص برای هنرجویان و تازه کارها بسیار مناسب است.در زیر به شرح بعضی از این دستگاها می پردازیم.

آشنایی بادستگاه تاتو پیچی ۱۴ ولتی ورساچ

۱– این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس ایتالیا می باشد. ۲– دارای موتور قوی  و بدنه بسیار با کیفیت است. ۳– بدلیل داشتن موتور ۱۴ ولتی، کاشت رنگ قوی بسیار قوی دارد. ۴– این دستگاه کمترین صدا ولرزش را داراست. ۵– تنظیم عمق سوزن روی هندپیس می باشد. ۶– این دستگاه پیچی است و با کارتریج پیچی قابل استفاده می باشد. ۷– از دستگاه تاتو پیچی برای تاتوی ابرو، سایه ابرو، قاب، هاشور و میکروپیگمنتیشن، خط لب، رژ لب و خط چشم می توان استفاده کرد. ۸– برای تاتو طرح های ریز و ظریف (تاتوی مینیمال) بدن نیز قابل استفاده می باشد.

 

دسنتگاه تاتو پیچی ورساچ

ویژگی ها وکاربرد دستگاه تاتو پیچی چارمر

۱_این دستگاه شامل؛ کیف، قلم تاتو، آداپتور، دو عدد کارتریج، دفترچه راهنما می باشد.

۲_ این دستگاه پیچی می باشد یعنی با سوزن تاتوهای پیچی به آسانی قابل استفاده می باشد.

۳_ دارای ولتاژ۷ است و جزو دستگاهایی با ولتاژنرمال محسوب می شود.

۴_بسیار خوش دست است.

۵_ دارای صدای ملایمی است.

۶_این دستگاه هیچ گونه لرزشی ندارد.

دستگاه تاتو چارمر

قیمت فروش دستگاه تاتو پیچی اصل در ایران

در ایران دستگاهای تاتو پیچی نمونه های مختلفی دارند.این دستگاها معمولا دارای موتور پرقدرتی دارند و البته هر کدام قیمت مختلف و قدرت کاشت رنگ متفاوتی دارند.دستگاهای موجود در ایران اکثرا چینی هستند و ممکن است بخاطر همین مدت زمان طولانی نتوان از ان ها استفاده کرد.برای خرید دستگاهای تاتو پیچی اصل می توانید با مشاوران مجموعه  در تماس باشید.

قیمت خرید دستگاه تاتو پیچی در ایران

این دستگاها ممکن است در ایران دارای قیمت های بسیار متفاوتی باشند اما چیزی که بسیار مهم است کیفیت و موتور بسیار قوی این دستگاها می باشد.در خارج از ایران این دستگاها قیمتی حدود ۶۸ تا۹۵ یورو دارند البته ممکن است قیمت دستگاها در کشورهای مختلف فرق داشته باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این دستگاها با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه تاتو پیچی اصل در ایران

از انجایی که ممکن است این دستگاهای تاتو پیچی در ایران فیک های زیادی داشته باشد شما عزیزان به آسانی می توانید با در دسترس داشتن گوشی و در هرکجای این سرزمین پهناور که باشید بهترین محصولات تاتو را با ضمانت اصل بودن و با بهترین قیمت تهیه کرده و در اختیار داشته باشید .در صورت داشتن  هرگونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در خدمت شما هستند.

ابزار تاتو

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید