قیمت سوزن دستگاه تاتو پن اورجینال|کدA12

 

قیمت سوزن دستگاه تاتو پن اورجینال

قیمت سوزن دستگاه تاتو پن انواع مختلفی دارد. دستگاه تاتو پن به دلیل سبک بودن و ویژگی هایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار

گرفته است. سوزن های دستگاه تاتو پن هم بااستقبال خوبی روبه رو شده است.درزیر به شرح این سوزن ها میپردازیم.این سوزن ها در برندها و مارک های مختلفی در ایران موجود است. سوزن های مارک سالن و تی تانیوم از بهترین و پرطرفدارترین سوزن های موجود در ایران هستند.بازرگانی ابزار تاتو بهترین سوزن دستگاهای نختلف تاتو را همچنان با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

سوزن دستگاه تاتو پن

فروش عمده و معرفی سوزن دستگاه تاتو پن

۱- RL :

سوزن هایRL به طور کلی برای لاین زنی و خط انداختن اطراف کادرها استفاده میشود.

در این مدل ، سوزن ها به طور فشرده کنار هم هستند .

۲- RS :

در این مدل پنج سوزن با فاصله و به صورت پراکنده در کنار هم قرارمیگیرند.

برای سایه زنی و پر کردن خطوط و کادرها به صورت ابری استفاده میشود.

۳- F :

در این مدل پنج سوزن در یک خط مستقیم در کنار هم و به صورت فلت قرارمیگیرند که برای دستگاه تاتو پن بسیار خوب است.

برای سایه زنی و پر کردن کادرها به صورت یکنواخت و فلت استفاده میشوند.

۴- M1 :

با توجه به نحوه قرار گیری سوزن ها ، این مدل برای سایه زنی ابری و پراکنده استفاده میشود. تمامی این سوزن های برای دستگاه تاتو پن کاربرد دارد وشما عزیزان میتوانید برای سفارش با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

سوزن برای دتسگاهای مختلف تاتو متفاوت است اما چیزی که بسیار مهم است انتخاب سوزن مناسب برای دستگاه مورد نظر است چرا که اگر انتخاب سوزن به درستی انجام نشور ممکن است به دستگاه مورد نظر اسیب وارد کند.

قیمت سوزن تاتو پن

 

سفارش اینترنتی سوزن دستگاه تاتو پن

تمام سوزن های دستگاه تاتو پن به صورت اورجینال دربازرگانی ابزارتاتو موجود می باشد.برای خرید اسان با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..سوزن های این دستگاها ممکن است نمونه های زیادی داشته اشد برای انتخاب بهترین نوع سوزن حتما با مشاوران ما در تماس باشید.

بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر

تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است.امیدواریم بتوانیم همچنان با بهترین محصصولا رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

ابزار تاتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید