قیمت فروش انواع سوزن تاتو رنگی|کدM12

قیمت فروش انواع سوزن تاتو رنگی

 

قیمت سوزن های تاتو دربازارهای مختلف متفاوت می باشدو باتوجه به اینکه سوزن های مختلفی در بازارهای ایران موجود می باشد بازرگانی ابزارتاتو اقدام به فروش انواع سوزن های تاتو کرده است.در زیر به شرح انواع سوزن های تاتو میپردازیم.برای خرید بهترین سوزن های تاتو با ما همراه باشید.

سوزن تاتو

قیمت سوزن تاتوگرد وکاربرد آن

سوزن های گرد سوزن هایی هستند که به صورت گرد در اطراف شافت مرکزی لحیم می شوند. سوزن های گرد بسته به فاصله نزدیک قرارگیری آنها می توانند برای تاتو یت ایجاد طرح استفاده کرد.  آسترهای گرد بسته بندی شده محکم (نزدیک به هم) هستند ، که آنها را برای کارهای فنی ، خطوط کوچک و جزئیات عالی می کند.این سوزن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی در بین سوزن های موجود هستند.
ممکن استآسوزن های دور  برای طرح های کلفت و ضخیم مانند آنچه در تاتو های به سبک ژاپنی یافت می شود ، استفاده می شود. سوزن های گرد برای پر کردن رنگ همه منظوره و سایه زدن اساسی عالی هستند.
قیمت سوزن تاتو

خرید سوزن تاتو فلت در تهران

سوزن های تاتو فلت سوزن هایی هستند که به صورت مستقیم به میله سوزن وصل می شوند. این سوزن ها از محبوب ترین ها برای تاتوکاران هستند زیرا شکل آنها باعث می شود جوهر بیشتری به پوست برسند. این بدان معنی است که خطوط واضح تر و تیره تر فقط با یک بار ضربه زدن است. از سوزن های فلت بزرگتر می توان برای پر کردن رنگ استفاده کرد . سوزن های تخت با علامت FL (Flat Liner) یا به طور خلاصه FS (Flat Shader) مشخص می شوند. درست مانند سوزن های گرد ، این تعداد با تعداد پین های جلو مانند ۷FL یا ۵FS نوشته شده اند.
قیمت سوزن تاتو

ویژگی های سوزن تاتو مگنوم درشیراز

سوزن های مگنوم تقریباً برای همه کارهای سایه زنی مورد استفاده قرار می گیرند. مخروطی این مجموعه ها بلندتر است که یکسان یا بزرگتر از مخروطی است که در سایه های گرد پیدا می شود. Magnums رنگ زیادی را تحویل می دهد ، و آنها را برای مناطق بزرگ رنگ امناسب میکند.

 از آنجا که جوهر زیادی ازخود عبورمبدهد ، با استفاده از سوزن های ماگنوم به مناطق کمتری احتیاج خواهید داشت ، به این معنی که در طی چندین بار آسیب کمتری به پوست خواهند زد.

 

قیمت سوزن تاتو مگنوم

قیمت سوزن تاتو بدن

برای تاتو دبدن عموما از دستگاهایی استفاده می شود که نوع سوزن هایشان با سایر دستگاهای دیگر متفاوت است.این سوزن ها در مارک های مختلفی موجود است.بهترین نوع سوزن موجود درایران که بسیار خوب است و قیمت بسیار مناسبی دارد سوزن مراک موشاپ می باشد.کیفیت این سوزن ها بسیار عالی است و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.برای خرید بهترین نوع سوزن تاتو با بهترین قیمت با مشاوران در تماس باشید.

خریدآسان سوزن تاتو درایران

بازرگانی ابزار تاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید.. بازرگانی ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و …. سایر شهر ها.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید