قیمت بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی درجه 1|کدT21

قیمت بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی

 

همانطور که می دانید به دستگاهی که برای تاتو وزیبا سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه میکروپیگمنتیشن گفته می شود.دستگاهای میکروپیگمنتیشن انواع بسیار مختلفی دارند و البته قیمت هر دستگاهی متفاوت می باشد .بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن بایوتاچ.موزاییک.طرح فیبروز و دوکارتریج می باشد.هرکدام از این دستگاها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند .در زیر به شرح یکی از دستگاهای جدید دوکارتریجه که هم پیچی هست هم نانو مکسون می پردازیم.

ابزار تاتو

انواع دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی در ایران

در ایران دستگاهای میکروپیگمنتیشن پیچی نمونه های مختلفی موجود است .دستگاهایی نظیر دستگاه میروپیگمنتیشن چارمر.Z1 و دستگاه معروف گلد نمونه هایی از دستگاهای پیچی موجود در ایران هستند که قیمت های مختلفی نیز دارند .این دستگاها عموما برای تاتو صورت نیز استفاده می شود و قدرت کاشت رنگ عالی دارند.برای خرید بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن با بهترین قیمت و کیفیت می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

آشنایی با دستگاه میکروپیگمنتیشن شارژی

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است خیلی شما عزیزان را درگیر کند قطع شدن برق و در نتیجه عقب افتادن کار مشتریان باشد.یکی از بهترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن پیچی که جدید وارد بازار شده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است دستگاه شارژی ۱۴ ولتی می باشد که در حال حاضر بهترین دستگاه برای زمان هایی است که برق قطع می شود.این دستگاه در بین دستگاهای میکروپیگمنتیشن موجود بسیار قیمت مناسبی دارد. پیشنهاد بازرگانی ابزار تاتو به شما عزیزان می باشد.

دستگاه تاتو شارژی

کاربرد دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی شارژی

این دستگاه یکی از قوی ترین دستگاهای میکروپیگمنتیشن پیچی موجود در ایران که هم سوزن پیچی هم سوزن نانو می خورد. این دستگاه ۱۴ ولتی هست و به دلیل قوی بودنش هیچ گونه صدا و لرزشی نداردو این از ویژگی بسیار خوب این دستگاه می باشد.در بین دستگاهای موجود این دستگاه هم برای افراد حرفه ای هم برای افراد تازه کار قابل استفاده می باشد. یکی از بهترین ویژگی های دیگه این دستگاه سوزن هایی است که بهش متصل می شود و به راحتی قابل دسترس می باشد و در عین حال قیمت مناسبی دارد.

قیمت عمده دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی شارژی

دستگاهای میکروپیگمنتیشن دارای قیمت ها و مشخصات متفاوتی هستند .قیمت دستگاه میکروپیگمنتیشن  شارژی در خارج از ایران در حدود ۱۵۴ یورو می باشد البته این عدد در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد .در ایران این دستگاه ممکن است به دلایل متعددی دارای قیمت های مختلفی باشد .شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی

چرا دستگاه میکروپیگمنتیشن برای تاتو صورت را انتخاب کنیم؟

دستگاهای میکروپیگمنتیشن نمونه های مختلفی دارند.یکی از مهمترین دلایل انتخاب دستگاهای میکروپیگمنتیشن سبک بودن و کاشت رنگ عالی این دستگاها می باشد.این دستگاها معمولا در ولتاژهای 12 و 14 در بازار موجود هستند.شاید بتوان گفت که دستگاهایی که 14 ولتی هستند برای تاتو صورت البته برای حرفه ای ها مناسب تر می باشد.این دستگاهای میکروپیگمتتیشن دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشند.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه میکروپیگمنتیشن پیچی

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین که باشید می توانید بهترین رنگ ها و دستگاهای مورد نیاز خود را از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.امیدواریم بتوانیم همچنان رضایت شما را به همراه داشته باشیم.مشاوران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. خرید آسان را با ما تجریه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید