قیمت و خرید سوزن وی سلکت EZ V-select

قیمت و خرید سوزن وی سلکت EZ V-select

یکی از مهمترین نکاتی که باید حتما در انتخاب ان دقت بسیار زیادی کرد انتخاب سوزن برای دستگاه مورد نطر است. با توجه به اینکه سوزن های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند لذا بهترین کار شناخت نوع سوزن ها می باشد.سوزن ها در برند ها و قیمت های مختلفی موجود می باشد یکی از بهترین سوزن های موجود در بازار ایران سوزن وی سلکت EZ  ایت که دارای قیمت بسیار مناسبی است. درزیر به شرح قیمت و ویژگی های این سوزن می پردازیم.

سوزن وی سلکت

شناخت سوزن وی سلکت

1ـایمنی و استریل سوزن کارتریج V-SELECT از پوسته پوسته رنگ روشن استفاده می کند، دید بهتر. سوزن از فولاد ضد زنگ جراحی، 100٪ گاز EO استریل شده و بسته بندی جداگانه درست شده است.

2ـبا سیستم V-System، سوزن V-Select ثزفدارای سیستم موقعیت یابی دقیق و غشای الاستیک برای ایجاد عملکرد فوق العاده برای تاتو خالکوبیایجاد شده سات. کشش غشا را متعادل کرده تا در هر ضربه، اشباع صاف و بهینه را روی پوست درست کند.

3ـاین سوزن یکی از بهترین سوزن های موجود برای انجام تاتو بدن است چرا که قدرت کاشت رنگ بسیار بالایی دارد و به همین دلیل بسیار در بین تاتوکاران محبوب است.

سوزن وی سلکت ez

مهمترین دلیل انتخاب سوزن وی سلکت EZ V-select

برای تاتو بدن و یا صورت سوزن های بسیار متنوعی موجود است که از نمونه های موجود در ایران می تون به سوزن های پن. سوزن های وی سلکت و سایر سوزن ها اشاره کرد.مهمترین مزیت این سوزن ها در مقایسه با سایر سوزن ها این سات که سوزن های وی سلکت هم برای تاتو بدن نیز قابل استفاده هستند هم برای تاتو صورت و به همین ذلیل به راحتی می توان از ان ها استفاده کرد.

مقایسه سوزن های وی سلکت با سایر سوزن های موجود 

سوزن های وی سلکت جزو سوزن هایی هستند که در زمان استفاده کاشت رنگ بسیار خوبی دارند و به علاوه تمام مدل های این سوزن ها به راحتی قابل تهیه است با قیمت های بسیار عالی. این سوزن ها برای تمام دستگاهای تاتو مناسب است و جای نگرانی نیست. سایر سوزن های موجود در بازار گاها ممکن است برای تاتو صورت نیز مناسب نباشند اما این سوزن ها مناسب می باشند.ابزار تاتو

خرید اینترنتی و ارسال رایگان سوزن وی سلکت EZ

شما عزیزان می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از مجموعه ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. این مجموعه همواره در تلاش است تا با بهترین خدمات رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد. این مجموعه مشاورانی دارد که می تواد شما عزیزان را در انتخاب محصول بهتر راهنمایی کند.در صورت نیاز با شماره زیر در تماس باشید.

 

شماره تماس 09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید