قیمت ویژه پرینتر حرارتی استنسیل Ozer

قیمت پرینتر استنسیل Ozer

یکی از مهمترین ابزارهای لازم برای تاتو پرینتر است.همانطور که می دانید پرینترها یکی از اوازم اساسی برای اجرای طرح های تاتو هستند. این پرینترها گاهی به گوشی و گاهی به لب تاب وصل می شوند اما مهمترین نکته برای  انتخاب پرینترکاربرد پرینتر برای شماست.پرینترهای مختلف دارای قیمت ها و کاربردهای مختلف هستند که در زیر به ان ها اشاره میکنیم.پرینتر استنسیل Ozer یکی از پرینترهای محبوب و پرطرفدار است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.در زیر به شرح ویژگی های این پرینتر می پردازیم.

پرینتر اوزر

مشخصات پرینتر استنسیل Ozer

1_این پرینتر سبک و قابل حمل است

2ـدارای وزن 915 گرم است

3ـفقط رنگ مشکی می باشد.

4 ـمناسب برای کاغذ استنسیل A4

5ـ وضوح چاپ: 203Dpi دارای بیشتین وضوحیت تصویر است.

6ـ سرعت چاپ: 13-15 ثانیه و این سرعت بسیار خوبی است.

7ـسیستم عامل: IOS/Android/Win7/Win10

8ـقابلیت اتصال: بلوتوث، USB Type-C

9ـباتری شارژی fast

10_سرعت چاپ تصویر بسیار بالا

پرینتر ozer

کاربرد پرینتر حرارتی استنسیل Ozer

پرینتر استنسیل تاتو حرارتی Ozer راه حل مناسبی برای تتوهاییمی باشند که به دنبال گزینه چاپ بی سیم و قابل حمل هستند. این چاپگر دارای بلوتوثی است  که کار را برای شما بسیار راحت تر می کند.پرینتر استنسیل Ozer که با گوشی‌ها، تبلت‌ها . لپ‌تاپ‌ و اندروید و iOS سازگار است، به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های خود را به‌ راحتترین شکل ممکن چاپ کنید.این پرینتر ها یکی از به روز ترین پرینترهای موجود در ایران است البته با قیمت عالی.

مقایسه پرینتر استنسیل Ozer با سایر پرینترها

یکی از مهمترین ویژگی های پرینتر حرارتی استنسیل Ozer در مقایسه با سایر پرنیتر ها قیمت مناسبب ان است و به علاوه به تمام گوشی ها و لب تاب و .. به راحتی متصل می شود.این پرینتر از لحاظ وزنی بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل است.تقربا برای تمام طرح های تاتو قابل استفاده است .شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین پرینتر با بهترین قیمت با مشاوران مجموعه در تماس باشید.یکی از دیگر ویژگی های ممتاز این پرینتر این است که قدرت سرعت چاپ بسیار بالایی دارد.ابزار تاتو

مهمترین دلیل انتخاب پرینتر اوزر

این پرینتر یکی از بهترین و جدیدترین پرینترهاست و چون قیمت بسیار مناسب دارد و برای همه قابل تهیه می باشد به شدت توصیه می شود.پرینتر اوزر یکی از پرینترهایی است که هم به گوشی هم به سایر وسایل به راحتی قابل اتصال است.

خرید اینترنتی و ارسال سریع پرنیتر حرارتی استنسیل در ایران

شما عزیزان در هر کجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین لوازم تاتو صورت و بدن را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از این مجموعه تهیه کنید. این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد . امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به دنبال داشته  باشیم.ضمنا یاداوری می شود مشاوران مجموعه ابزار تاتو 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

 

شماره تماس 09174134391

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید