بهترین قیمت رنگ تاتو پرمابلند اصل Perma Blend

بهترین قیمت رنگ تاتو پرمابلند

در شهر های بزرگ مثل تهران و تبریز و مشهد و … سایر کلانشهر ها ارتیست ها و پیگمنتر های ریادی فعالیت میکنند که با بازاری بزرگ در مقابل خودروبرو هستند و به دلایل مختلف از جمله واسطه های زیاد و نوسانات بازار قیمت های ملزومات تاتو از جمله رنگ تاتو متفاوت میباشد در این مقاله بهمعرفی رنگ تاتو پرمابلند  در تبریز و مشخصات ان میپردازیم.برای اطلاع از بهترین قیمت رنگ با مشاوران در تماس باشید.برای خرید بهترین قیمت رنگ تاتو اورجینال
پرمابلند
می توانید با مشاوران در تماس باشید.

رنگ پرمابلند

بهترین قیمت رنگ تاتو پرمابلندچرا رنگ تاتو پرمابلند را انتخاب کنیم؟

Perma Blend ترکیبی از رنگدانه های تاتو می باشد که زیر پوست می رود و رنگدانه های PMU که به آن پیگمنت های آرایش دائم نیز گفته می شود که بهترین کیفیت را برای مراجعه کنندگان به همراه دارد.د.این برند رنگ های بسیار متنوعی برای پوست های مختلف دارد.البته در حجم 10 و 15 میل در بازار موججود است. Roxy Brown Tattoo Color 15 ml PERMA BLEND Roxy Brown Tattoo Color یک رنگ قهوه ای روشن با تناژ زیتونی می باشد و برای افرادی که پوست سفید یا متوسط دارند و دوست دارند تاتوهای تیره روی بدن یا صورت خود داشته باشند بسیار مفید و کاربردی است.برای افرادی که پوست گرم دارند (پوست سفید) باز رنگ تاتو قهوه ای Rexi Permabland استفاده کنند برایشان بهتر است.انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای می باشد.این رنگ تاتو ماندگاری بسیار زیادی دارد.

چرا رنگ تاتو پرمابلند را انتخاب کنیم؟معرفی رنگ تاتو پرمابلند به عنوان بهترین رنگ تاتو

رنگ تاتو PERMA BLEND با پایه ی آب بوده و بسیار بادوام و ماندگار است. این محصول بر اثر گذشت زمان تغییر رنگ نداده و استریلیزه و حاوی اجزای گیاهی است. رنگ تاتو پرمابلند منطبق بر استانداردهای جهانی بوده و  برای چشم، ابرو و لب است. این برند دارای تنوع رنگی بالایی است.

پرما بلند دارای دو رنگ مشکی ایلاینر و دابل بلک میباشد که برای خط چشم (به خاطر عدم تغییر رنگ خط چشم) فوق العاده میباشد
این رنگ دارای ۴ رنگ اصی ابرو میباشد که شامل اسپرسو و دارک میباشد اسپرسو تناژ سبز دارد و دارکستا براون تناژ قرمزی

فارست و روکسی هم جزو قهوه ای های متوسط است که فارست تناژ سبز و روکسی دارای تناژ قرمزی میباشد.

رنگ پرمابلند

معرفی رنگ تاتو پرمابلند به عنوان بهترین رنگ تاتومشخصات رنگ تاتو  پرمابلند ۱۵ میل – PERMA BLEND

1ـبا پایه آب
2ـمناسب برای چشم، ابرو و لب
استریلیزه
3ـحاوی اجزای گیاهی
4ـمنطبق بر استانداردهای جهانی
5ـحجم محصول: ۱۵ میل
6ـکشور سازنده: آمریکا

رنگ پرمابلند

رنگ پرمابلند برای میکروپیگمنتیشن مناسب است یا خیر؟

رنگ پرمابلند یکی از بهترین و قدیمی ترین رنگ برای بلید و یا میکروپیگمنتیشن است.این کمپانی یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده رنگ تاتو برای میکروپیگمنتیشن است.یکی از مهمترین دلایل انتخاب این رنگ حجم کافی و قیمت مناسب این رنگ است.

رنگ پرمابلند

رنگ پرمابلند برای میکروپیگمنتیشن مناسب است یا خیر؟خرید اینترنتی رنگ تاتو پرمابلند

شما پیگمنتر ها و صاحبان فروشگاهای تاتو میتوانید به راحتی ملزومات ورنگ های تاتو حرفه ای پرمابلند را با بهترین کیفیت و قیمت از بازرگانی ابزار تاتو به صورت انلاین خریداری نمایید. بازرگانی ابزارتاتو در تمامی روز های هفته ارسال رایگان به تمام نقاط ایران را برای شما عزیزان محیا کرده است.رنگ های اورجینال پرمابلند از بهترین و پرفروش ترین رنگ های دنیای میکروبلیدنگ و زیبایی به حساب می ایند. این رنگ ها در بسته بندی جدید وارد دنیای تاتو شده اند.

رنگ پرمابلند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید