قیمت و خرید سوزن نانو فیبروز اصل یو 24|Nano Phibrows needle

قیمت و خرید سوزن نانو فیبروز اصل|Nano Phibrows needle

همانطور که می دانید برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ اگر در سطح حرفه ای مشغول به کار هستید حتما باید از تیغ ها و سوزن ها فوق العاده استفاده کنید تا نتیجه گارهایتان بسیار زیبا و ماندگار شود. تیغ ها و یا سوزن های گرند مستر و تیغ طلایی فیبروز بهترین تیغ های موجود در ایران برای کارهایی مانند میکروبلیدینگ می باشد.سوزن های نانو فیبروز اصل را شما عزیزان می توانید بابهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.در زیر به شرح مختصری از ویژگی های سوزن های نانو می پردازیم.

ابزار تاتو

ویژگی های سوزن میکروبلیدینگ فیبروز نانو 

۱_این سوزن ها شامل ورق ۱۰ تایی می باشد.

۲_ضخامت هر یک از آنها ۰٫۱۵ میلی متر است که دارای بهترین ضخامت در بین سوزن های موجود است.

۳_این تیغه از فولاد ضد زنگ ۳۰۴ محکم درست شده.

۴_اولین تیغه میکروبلیدینگ می باشد که توسط فناوری لیزر جلا داده شده و به این شکل در امده است.

سوزن فیبروز اصل

چرا سوزن های فیبروز را انتخاب کنیم؟

این سوزن ها بسیار تیز هستند و برای کارهایی مانند میکرو بلیدینگ جزو بهترین سوزن های موجود به حساب می ایند.سوزن ها فیببروز نانو از ظریف ترین سوزن های موجود در ایران هستند که برای تمام افراد به خصوص افراد حرفه ای توصیه می شود.اگر به دنبال انجام  یک کار حرفه ای هستین استفاده از این سوزن ها به شدت توصیه می شود.

آشنایی با سوزن میکروبلیدینگ فیبروز نانو

۱_ سوزن شیدینگ برای سایه زنی مورد استفاده قرار می گیرد. ۲_ سوزن اسلوپ یا سر کج که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. ۳_ سوزن یو ( U ) مخصوص تاج ابرو دارای تنوع بسیار زیادی است. فیبروز ابرو (phibrows) یک روش جدید برای انجام هاشور مویی ابرومی باشد. پایه اصلی روش فیبروز، ایجاد یک هاشور یا سایه ابرو بر پایه هماهنگی ابروها با شکل کلی صورت با استفاده از سوزن میکروبلیدینگ فیبروز نانو U-24 می باشد.در این روش ابروها طبیعی ترین حالت ممکن را دارند در عین حال ظاهر هاشورها کاملاً شبیه به ابروهایی واقعی می باشد. انواع مختلفی از سوزن میکروبلیدینگ فیبروز نانو U شکل ابرو برای زدن هاشور می توان استفاده کرد.

قیمت عمده سوزن های فیبروز نانو

این سوزن های در برندهای مختلفی موجود می باشد بنابراین ممکن است قیمت های هرکدام متفاوت باشد. در کشورهای خارج از ایران این سوزن ها با قیمت های مختلفی از ۴۲ دلار تا ۵۶ دلار می باشد .البته این تفاوت قیمت در ایران به دلایل مختلفی از جمله ارز هم ممکن است. برای خرید بهترین سوزن های نانو فیبروز با بهترین می توانید با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید .یکی از بهترین سوزن های موجود در دنیا که استفاده از ان برای افراد حرفه ای بسیار زیاد توصیه می شود و بازدهی فوق العاده ای دارد سوزن های اصلی فیبروز هست.باا استفاده از این سوزن ها ابرو ها نزدیک ترین حالت مویی را پیدا می کنند و به زیباترین حالت ممکن می شوند.

سوزن نانو فیبروز

مقایسه سوزن فیبروز با سایر سوزن ها

سوزن های فیبروز الی خود کیفیت بسیار خوبی دارند اما سوزن های کپی  فیبروز هم کیفیت به نسبت خوب و قیمت عالی دارند و به همین جهت محبوب هستند.

فروش به قیمت عمده سوزن های نانو فیبروز

این سوزن ها ااز بهترین سوزن های نانو موجود در ایران ی باشند.البته ممکن است این سوزن ها قیمت های به نسبت بالایی داشته باشند اما دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند. سوزن های فیبروز نانو دارای ظرافت بسیار بالایی نیز هستند و به همین دلیل دارای قیمت به نسبت باالایی می باشند.در نهایت سوزن های نانو  حتی اگر از برندهای دیگه هم باشند باز دارای کیفیت و ظرافت قابل قبولی نیز هستند.سوزن های نانو فیبروز یکی از محبوب ترین سوزن های موجود در ایران است.

سفارش آسان و ارسال رایگان سوزن های نانو فیبروز اصل

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را در اختیار داشته باشید.بازرگانی ابزار تاتو امیدوار است بتواند با محصولات اورجینال رضایت شما را به همراه داشته باشد .در صورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سوزن فیبروز نانو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید