خرید و قیمت دستگاه پن EZ P3 Wireless Battery

خرید و قیمت دستگاه پن EZ P3 Wireless Battery

همانطور که قبلا اشاره کردیم دستگاهایی که برای تاتو بدن و صورت هستند دستگاهای بسیار متنوعی می باشند. معمولا دستگاهای پن جزو بهترین دستگاهای موجود در ایران هستند که هم برای تاتو بدن نیز مناسب هستند هم برای تاتو صورت.یکی از دستگاهایی که جدیدا وارد ایران شده و بسیار کاشت رنگ خوبی دارد دستگاه پن EZ P3 Wireless Battery است. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به ان ها اشاره خواهیم کرد.برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه تاتو پن می توانید با مشاوران در تماس باشید.

مشخصات دستگاه تاتو پن EZ P3 Wireless Battery

1ـولتاژ عملیاتی: 5 – 12 ولت می باشد.

2ـعمق سوزن: 0 – 4.5 میلی متر

3ـظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر است

4ـساعت زمان شارژ مجدد: 2 ساعت که به نسبت بسیار بالاست و برای دستگاه یک امتیاز فوق العاده محسوب می شود.

5ـزمان کار پاورپک: تقریبا. 5 ساعت

6ـمواد: آلومینیوم هواپیما

7ـاستروک: 2.5mm تا 4.0mm

8ـشش استروک قابل تنظیم: 2.5، 2.6، 2.8، 3.2، 3.6، 4.0 میلی متر یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده دستگاه می باشد.

پن EZ P3

مقایسه دستگاه پن مست EZ P3 با سایر دستگاهای پن

دستگاهای پن نمونه های مختلفی دارد و می توان گفت که یکی از بهترین نمونه های موجود در ایران دستگاهای پن مست است. این دستگاها عموما دارای موتور بسیار پرقدرت و کاشت رنگ بسیار خوبی هستند و اگر شما جزو افراد حرفه ای باشید می توانید از این دستگاها برای تاتو صورت نیز استفاده کنید.فقط باید دقت کنید که انتخاب دستگاه بستگی به میزان توانایی شما در تاتو زدن دارد.شما عزیزان می توانید به راحتی برای انتخاب دستگاه با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

کاربرد دستگاه پن مست EZ P3

این دستگاه یکی از پرقدرت ترین دستگاهای موجود در دنیا است.یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه لرزش بسیار کم و قدرت کاشت رنگ بسیار بالایش است.این دستگاه را به راحتی می توان برای تاتو بدن نیز استفاده کرد.دستگاه تاتو پن EZ P3 Wireless Battery  یکی از جدیدترین و به روز ترین دستگاهای دنیاست.با توجه به اینکه اگر حرفه ای باشین به راحتی می توانید از این دستگاه برای تاتو بدن نیز استفاده کنید فقط دقت کنید که استفاده از این دستگاه بیشتر برای افراد حرفه ای مناسب است.

پن EZ P3 اصلی

خرید اینترنتی و ارسال رایگان دستگاه پن EZ P3 Wireless Battery

شما عزیزان می توانید بهترین دستگاهای تاتو برای بدن و یا صورت را با بهترین قیمت با ضمانت اصل بودن از این مجموعه تهیه کنید.این مجموعه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات رضایت شما عزیزان را همواره همراه داشته باشد.این مجموعه تمام تجهیزات لازم برای تاتو بدن و صورت را داراست . البته مهمترین مزیت این مجموعه داشتن مشاوران فوق العاده برای شما عزیزان است.

 

 

 

شماره تماس :09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید