پر فروش ترین پدال های تاتو در بازار ایران

پر فروش ترین پدال های تاتو در بازار ایران

در ابتدا به توضیح مختصری درباره کاربرد پدال دستگاهای تاتو میپردازیم:

دستگاهای تاتو هرکدام انواع متفاوتی دارند و هرکدام دارای یک سری لوازم جانبی میباشند.که در حین انجام تاتو ملزم به استفاده از انها خواهید بود.یکی از این ملزومات پدال دستگاهای تاتو است تا زمانی که در حال انجام تاتو روی بدن و صورت مشتری هستید و میخواهید کار را به هر دلیلی متوقف کنید این پدال به شما کمک میکند تا جریال برق دستگاه را کنترل نموده و ان را قطع و وصل نمایید و به این صورت باعث میشود دستگاه ها در زمان توقف کار استراحت کند و در حین کار به ان فشار نیاید.پدال همزمان با دستگاه تاتو به یک ترانس متصل میشود تا جریان الکتریکی را برای دستگاه تاتو ایجاد نماید به این صورت طول عمر دستگاه تاتو شما افزایش می یابد.

 

پدال تاتو

 

قیمت و مشخصات پدال دراگوارت DRAGOART

دارای صفحه دیجیتال و تک خروجه

دارای سیستم قفل کن پدال

طراحی بسیار شیک و زیبا

پدال دراگوارت بکی از پر فروش ترین پدال های تاتو در مجموعه ابزار تاتو میباشد جهت دریافت قیمت به واتساپ مجموعه ابزار تاتو پیام دهید.

 

پدال تاتو ماین mine

 

مشخصات پدال تاتو mine

مناسب برای انواع دستگاهای تاتو گان . روتاری و پن

ظاهری زیبا و شکیل با بدنه بسیار قوی 

یک محصول عمری

 

پدال تاتو تریگو

پدال تاتو تریگو trigo

پدال تریگو که برای قطع و وصل کردن برق دستگاه استفاده میشود با کمترین فشار و لمس دستگاه ولتاژ برق را وصل میکند که همین عمر پدال را بیشتر میکند. این پدال وزن سبکی دارد و دارای کفی که با ایجاد اصطکاک از حرکت پدال روی سطح جلوگیری میکند و باعث ثبات پدال میشود. همچنین پدال Trigo با انواع پاور ها سازگاری دارد.

 

ارسال رایگان با خرید اینترنتی از مجموعه ابزار تاتو

تمامی ملزومات تاتو را از جمله پدال های تاتو اورجینال را میتنوانید به صورت انلاین از بازرگانی ابزار تاتو به صورت ارسال رایگان دریافت نمایید تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست شما عریران در تمامی نقاط میرسد 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید