هاشور ابرو چیست؟|مزایا و معایب هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست؟|مزایا و معایب هاشور ابرو

زیبا سازی صورت یکی از بهترین راههای افزایش اعتماد به نفس است. یکی از گزینه هایی که نقش بسیار زیادی در زیبایی صورت ایفا می کند ابرو ها هستند که یکی از بهترین راههای افزایش زیبایی این گزینه استفاده از روش های جدید است .روش هایی مانند هاشور ابرو و یا میکروبلیدینگ  ابرو.برای این کار دستگاها و رنگ های فوق العاده زیادی وجود دارد که  در مقاله های پیشین به ان ها اشاره شده است. در زیر به شرح مزایا و معایب هاشور ابرو می پردازیم.

هاشور ابرو

آشنایی با مزایای هاشور ابرو

در این روش شما دیگر نیازی به هیچ لوازم ارایشی ندارید از همه مهمتر وقت شما بسیار کمتر گرفته می شود.در زیر به شرح کامل این موارد می پردازیم.

1_زیبایی طبیعی ابروها

در روش هاشور ابرو تارهای بسیار نازک مویی مانند تارهای ابرو ایجاد می شود و ددر نتیجه زیبایی ابرو ها رو دو چندان می کند.

2_عدم استفاده از لوازم ارایشی

محصولات ارایشی دارای عوارضی هستند که استفاده داعم از ان ها باعث اسیب رساندن به پوست می شود .اما در این روش ما دیگر نیازی به استفاده  از لوازم ارایشی نخواهید داشت.

3_قیمت مناسب

یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های موجود برای زیبایی روش هاشور ابرو هاست.

4_صرفه جویی در وقت

تنها با یکبار یا نهایتا دو بار رفتن به ارایشگاه دیگر وقتی از شما نخواهد گرفت و از این نظر هم بسیار به صرفه است.

5_صرفه جویی در هزینه

در این روش شما تنها یکبار هزینه می کند و ننیازی به هزینه مجدد و گزافی ندارید.

هاشور ابرو

معایب هاشور ابرو چیست؟

خب در این روش هم مانند سایر روش ها هم مزایا هم معایبی وجود دارد .معایب این روش عبارتند از احتمال عفونت کردن. ابن مورد در مقایسه با سایر موارد بسیار کم است اما در بعضی افراد مشاهده شده است .یکی دیگر از مواردی که باید به ان توجه کرد نداشتن الرژی است. در این روش چون از رنگ های شیمیایی استفاده می شود باید حتما فرد از این موضوع اگاه باشد که الرژی دارد یا خیر.و یکی دیگر از موارد مهم و نکته دار این است که هاشور اببرو نیاز به ترمیم دارد. هرچند کم باشد باید به این مورد توجه کرد.

قیمت رنگ هاشور ابرو

برای هاشور ابرو می توان از رنگ های مختلفی نظیر ورد فیمس.پرمابلند و.. استفاده کرد اما باید توجه کرد که این رنگ ها دارای قیمت های مختلف و تنوع رنی زیادی هستند. برای انتخاب بهترین رنگ مناسب با پوست خود می توانید 24 ساعته با مشاوران در تماس باشید.

ورد فیمس

خرید آسان و ارسال رایگان رنگ های اورجینال هاشور ابرو

شما عزیزان می توانید بهترین رنگ ها .دستگاها و بیحسی های اورجینال مورد نیاز خود رابا بهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در صورت داشتن هر گونه سوالی با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید