نمایندگی رنگ میکروبلیدینگ wagner

 

نمایندگی رنگ میکروبلیدینگ wagner

 

رنگ تاتو وگنر (wagner)یکی ازبهترین رنگ های تاتو موجود در بازارمی باشد.این رنگ تاتوبرای تمامی پوست ها مناسب می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال اکثرهنرمندان تاتو کار قرارگرفته است.در زیر به شرح رنگ وگنر میپردازیم.در ایران بازرگانی ابزار تاتو تنها نمایندگی فروش لوازم اورجینال وگنر را دارد. در بین رنگ هایی که برای میکروبلیدینگ بسیار توصیه می شود این رنگ هم کارایی بالایی دارد.در زیر به شرح قیمت و ویژگی های این رنگ می پردازیم.

ابزار تاتو

معرفی رنگ تاتو وگنر

رنگ تاتو وگنر wagner در مقایسه با دیگر برندهای رنگ تاتو دارای بیشترین درصد پیگمنت با جریانی فوق العاده خوب می باشد. کسانی که ازاین رنگ تاتو استفاده میکنند به اسان بودن استفاده ازان اعتراف میکنند.

رنگ تاتو وگنرwagner براساس مقررات FDA پر، لیبل، استریل، آزمایش و حمل می شود. این رنگ تاتو تمامی استانداردهای بین المللی را دارد و در میان رنگ های جزو ایمن ترین رنگ تاتو به حساب می اید. پیگمنت های این رنگ دارای بافت و کیفیت متفاوتی است و همانند دیگر رنگ ها خشک و غیر قابل استفاده نمیشود.این رنگ دارای بهترین فرمولاسین هست و به همین دلیل برای تمام پوستس ها قابل استفاده می باشد. علاوه بر این دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد.

 

 

رنگ تاتو وگنر

ویژگی های رنگ منحصر به فرد وگنر wagner

فاقد حساسیت: رنگ تاتو وگنر wagnerگاهی اوقات می تواند سبب ایجاد حساسیت شود. رنگ وگنر دارای فرمولی است که فاقد اجزای مضر برای پوست میاشد و این رنگ تاتو در سال های اخیر امتحان خود را به خوبی پس داده است.

ایمنی رنگ تاتو وگنر wagner: هر بطری در سه آزمایشگاه براساس استانداردهای جهانی تولید و عرضه میشود.

مقاومت به خشک شدن رنگ در جریان: رنگی که عملکرد بهتری دارد به طور معمول ماندگاری بهتر و بیشتری دارد. با فرمول جدید مقاوم در برابر خشک شدن بدون نگرانی در مورد خشک شدن رنگ می توانید از ان استفاده کنید پیشنهاد بازرگانی ابزارتاتو به تمام هنرمندان می باشد.

 

رنگ وگنر

خرید بدون واسطه رنگ میکروبلیدینگ وگنرwagner

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خوذ را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید.مهمترین هدف بازرگانی ابزار تاتو کسب رضایت شما عزیزان است. امیدواریم با بهترین محصولات و خرید بدون واسطه رنگ میکروبلیدینگ وگنر رضایت بیشتر شما را به همراه داشته باشیم.
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید