مرکز فروش پد بیحسی لب گوچی اصل|10%تخفیف

مرکز فروش پد بیحسی لب گوچی اصل

پد بیحسی لب گوچی یکی از بهترین پدهای موجود در ایران است.این پد در مقایسه با سایر پدهای موجود در ایران کیفیت بسیار عالی دارد.برای انجام کارهایی مانند تاتو و میکروپیگمنتیشن بیحس کردن ناحیه مورد نظر بسیار مهم است.باتوجه به اینکه بیحسی های بسیار گوناگونی وجود دارند باید در انتخاب این بیحسی ها دقت بسیار زیادی کرد. جاهایی مانند لب. چشم که جزو مناطق حساس هستند باید حتما از بیحسی های اورجینال استفاده کرد تا اتفاقی ناخوشایند پیش نیاید.بازرگانی ابزار تاتو در ایران تنها مرکز فروش پدهای اورجینال است.در زیر به شرح ویژگی های این پد بیحسی می پردازیم.

پد بی حسی لب

آشنایی با پد بیحسی لب

۱_این پد بیحسی برای لب بسیار قوی است و لب را خیلی سریع بیحس می کند.

۲_هیچ گونه عوارضی ندارد.

۳_باعث ایجاد هیچ گونه الرژی نمی شود.

۴_ساخت کشور چین

پد بی حسی لب

ویژگی های پد بیحسی لب گوچی

۱_این پد بیحسی بر پایه آب است. ۲_فاقد چربی می باشد. ۳_برای لب بیشتر قابل استفاده است. ۴_قابل استفاده در سالن های زیبایی موجود  ۵_مناسب برای آرایشگران و تاتو آرتیست ها ۶_مقرون به صرفه است در مقایسه با سایر پدهای موجود در ایران ۷_کیفیت بسیار بالایی دارد.

قیمت عمده پد های بیحسی لب در ایران

این پدها در خارج از ایران قیمت در حدود ۱۱۲ یورو دارند البته در کشورهای مختلف این قیمت مممکن است متفاوت باشد.این پد ها متاسفانه ممکن است تقلبی هایی در ایران داشته باشد با قیمت های مختلف. شما عزیزان  می توانید این پدها رو با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

راهنمای تشخیص پد بیحسی لب اصل

تشخصی پدهای بی حسی لب اصل با غیر اصل در برندهای مختلف متفاوت است اما بهترین راه خرید از جایی معتبر می باشد.چراکه متاسفانه بازهم تقلبی مشابه اصل ساخته می شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم از جایی معتبر خرید کنید.در صورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در خدمت شمت عزیزان هستند.

پد بی حسی گوچی

چرا پد بیحسی لب گوچی را انتخاب کنیم؟

این پدهای بی حسی در مقایسه با سایر پدهای موجود قدرت بیحس کنندگی بالاتری دارند.در ضمن یکی از بهترین ویزگی های این پد ها این است که هیچ گونه عوارضی ندارند و حتی باعث تغییر رنگ نیز نمی شوند. به همین دلیل یکی از بهترین بی حسی های موجود در ایران به حساب می اید.

بهترین پد بی حسی لب چیست؟

لب یکی از مهمترین اجزای صورت است که بسیار حساس می باشد.برای لب بیحسی ها ی محتلفی نظیر جیلانگ.نانو بروز.پد بیحسی نقره ای و..موجود است که هرکدام دارای قیمت های مختلفی هستند.اما یکی از خوش قیمت ترین پد های بیحسی لب پد بیحسی لب گوچی است که در عین حال قیمت مناسب و عملکرد فوق العاده ای دارد.برای خرید می توانید با مشاوران در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال رایگان پد بی حسی لب گوچی

شما عزیزان در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید تمام تجهیزات مورد نیاز خود برای تاتو ویمرکوپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.بازرگانی ابزار تاتو امیدوار است بتواند همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد.در صورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران در خدمت شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید