مرکز فروش دستگاه پن تاتو rogue

دستگاه تاتو یکی از ابزارهای جدید در کار طراحی و خالکوبی بر روی بدن می ‌باشد که دارای انواع مختلفی با برندهای متفاوت می ‌باشد و در مراکز زیبایی استفاده می شود که یکی از برندهای این نوع دستگاه پن تاتو rogue می ‌باشد.

مرکز فروش دستگاه پن تاتو rogue با ارائه این دستگاه با کیفیت ‌های متفاوت و با بهترین قیمت آن را به‌ صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان اين محصول قرار می‌ دهد.دستگاهای مختلف ممکن است دارای ویژگی های مختلفی نیز بباشند.انتخاب بهترین دستگاه برای تاتو بدن کمی دشوار است و باید کمی به قیمت و موتور ان دقت کرد.

مرکز فروش دستگاه پن تاتو rogue

طریقه استفاده دستگاه پن تاتو rogue

دستگاه پن تاتو که دارای کاربرد ها و موارد مصرف زیادی می باشد، برای طراحی بر روی بدن، طراحی و قرینه سازی ابرو، ایجاد خط چشم های دائمی، ایجاد خط لب و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود و از این دستگاه بسیاری به‌ صورت شخصی و بسیاری نیز در مراکز و کلینیک‌ های زیبایی پوست و یا در بسیاری از آرایشگاه ها از این دستگاه استفاده می ‌کنند.

اما طریقه استفاده از دستگاه پن تاتو rogue به چه صورت است؟

طراحی دستگاه پن تاتو که به صورت مخروطی شکل می ‌باشد و برای انواع سوزن‌ های کارتریجی طراحی و ساخته شده است و نحوه عملکرد آن به اینگونه است که ابتدا توسط سوزن ‌های کارتریجی که در نوک این دستگاه قرار دارد لایه اپیدرمی پوست را با سطح مقطع بسیار نازک برش داده و شکاف می دهد و سپس با نفوذ و تزریق رنگ به لایه میانی پوست باعث ایجاد طراحی و تاتو بر روی قسمت مدنظر می شود.

عملکرد این دستگاه به گونه ای است که باعث تخریب پوست نمی‌ گردد و تنها با ایجاد شیار کوچکی بر پوست بدون آسیب رساندن به سلول ‌های پوستی باعث ایجاد طرح‌ های زیبایی می ‌گردد.

ماندگاری تاتو که توسط این دستگاه ایجاد می ‌شود بستگی زیادی به جنس پوست افراد، درجه تیرگی یا روشنی آنها، سن و عوامل متعدد دیگری دارد و تاتوهایی که توسط این دستگاه انجام می‌ شود از ماندگاری و طول عمر خوبی برخوردار هستند.

فروشنده دستگاه پن تاتو rogueفروشنده دستگاه پن تاتو rogue

دستگاه پن تاتو که ورژن جدیدی از دستگاه های تاتو می ‌باشد بی‌ صدا و بدون لرزش بوده و با عملکرد بسیار خوبی که دارد باعث شده ‌است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

فروشنده دستگاه پن تاتو rogue این محصول را با کیفیت بسیار مناسب و با قیمت بسیار خوبی در اختیار مصرف‌ کنندگان و طراحان قرار می دهد.

قیمت دستگاه پن تاتو که توسط این فروشنده ارائه می شود، از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار بوده و متقاضیانی که قصد خرید این نمونه دستگاه را دارند می‌ توانند از طریق این سایت با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

قیمت عمده دستگاه تاتو پن Rouge

قیمت عمده این دستگاه در بازارهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. بهترین نوع دستگاهی که در حال حاضر بسیار موجود است و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد همین دستگاه است.برای خرید عمده و اطلاع از قیمت می توانید با مشاوران مجموعه ابزار تاتو در تماس باشید.

خرید و ارسال رایگان بهترین دستگاه تاتو

در هرکجای این سرزمین عزیز که باشید می توانید بهترین دستگاهای تاتو بدن. صورت.تمام بیحسی ها.سوزن ها و… را بابهترین قیمت از بازرگانی ابزار تاتو تهیه رکده و مورد استفاده خود قرار دهید.تمام دستگاها و تجهیزاتی که در این مجموعه موجود است با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

شماره تماس 09174134391

ابزار تاتو

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید