مرکزفروش دستگاهای تاتو استاندارد

مرکزفروش دستگاهای تاتو استاندارد

 

باتوجه به اینکه دستگاهای تاتو بیشماری در ایران وجود دارد با قیمت های مختلف و گوناگون و همه دستگاها کاربرد ندارند بنابراین بازرگانی ابزار تاتو اقدام به فروش اینترنتی دستگاهای تاتو استاندارد و پرکارربرد کرده است. در زیر به شرح دستگاهای تاتو استاندارد و پرکاربرد می پردازیم.

بازرگانی ابزار تاتو

دستگاه تاتو وگنر مناسب برای تاتو بدن

این دستگاهای تاتو بسیار سبک . خوش دست و کاملا بیصدا و بدون لرزش هستند .تمام دستگاهای وگنر ساخت کشور امریکا می باشند.این دستگاه اورجینال را می توانید از بازرگانی ابزار تاتو تهیه کرده و در اختیار داشته باشین . این دستگاهای تاتو با بهترین قیمت . به همراه گارانتی به شما عزیزان داده می شود.

دستگاه وگنر

قیمت دستگاه تاتو بایوتاچ دیجیتال

این دستگاه ۱۲ ولتی است.ازسوزن های پیچی کارتریج و نیدلینگ را ساپورت می کند. بسیار باکیفیت و سبک و خوش دست می باشد. این دستگاه تاتو دارای یک کیف مجهز به پدال و تبلت و ۲ عدد رنگ می باشد.این دستاه تاتو پیشنهاد بازرگانی ابزار تاتو به تاتو کاران حرفه ای می باشد.

 

قیمت دستگاه بایوتاچ

 

قیمت و کاربرد دستگاه تاتو پن

دستگاهای تاتو پن از محبوبیت بالایی در بین تاتو کاران برخوردار است. در بین تمام دستگاهای تاتو دستگاهای پن و وگنر از پرطرفدارترین دستگاهای تاتو هستند. قیمت دستگاهای تاتو در بازازارهای مختلف متفاوت هستند. دستگاهای پن سبک. خوش دست . بسیار مقاوم هستندو به راحتی می توان با ان ها کار کرد.

 

 

دستگاه تاتو پن

 

خرید اینترنتی دستگاهای تاتو استاندارد در ایران

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

 

 

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید