قیمت پماد بیحسی عقرب اورجینال در اصفهان

قیمت پماد بیحسی عقرب اورجینال ۲۰۲۱

بیحس کردن یکی ازملزومات برای انجام کارتاتو می باشد. باتوجه به اینکه در بازار بیحسی های مختلفی وجود دارد در زیر به شرح یکی از بهترین و قوی ترین بیحسی های موجود در ایران می پردازیم. باید در انتخاب بیحسی اورجینال دقت بسیاری شود چراکه بیحسی در کاهش درد مشتریان بسیار موثر است و باعث می شود تاتوکاران کارخود را به اسانی انجام دهند. برای اطلاع از قیمت و خرید اورجینال این بی حسی می توانید با مشاوران  در تماس باشید.

ابزار تاتو

کاربرد بیحسی اورجینال عقرب

این پپماد یکی از قوی ترین بیحسی های موجود در ایران است که قبل از تاتو قابل استفاده می شود. تاثیر این پماد بیحسی بین ۱ الی ۲ ساعت می باشد. دارای ۴۷ درصد مواد بیحسی می باشد. فاقد ایجاد حساسیت در هنگام استفاده

بی حسی عقرب

ویژگی های پماد بیحسی عقرب

این بیحسی برای نواحی مختلف و حساسی مثل چشم،ابرو و لب بدون خطر هیچ نوع آسیبی قابل استفاده می باشد.

این پماد بیحسی باعث ایجاد تغییر رنگ نمی شود.

باعث ایجاد الرژی و حساسیت به هنگام استفاده نمی شود.

از این بیحسی می توان قبل از تاتو .لیزر و.. استفاده کرد.

قیمت عمده بیحسی اورجینال عقرب

بازرگانی ابزار تاتو این بیحسی را با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن درکمترین زمان ممکن دراختیار شما عزیزان قرار می دهد.شما عزیزان می توانید تمام محصولات تاتو را با بهترین قیمت از بازرگنی ابزار تاتو تهیه کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

بی حسی عقرب

چرا بی حسی عقرب را انتخاب کنیم؟

بین پمادهای بیحسی موجود در ایران عقرب یکی از بهترین بی حسی های موجود است. بی حسی هایی مانند نانو بروز هم بسیار پرطرفدار است اما متاسفانه ممکن است تقلبی هایی داشته باشد.این بی حسی ها متاسفانه در ایران تقلبی هایی پیدا کرده است که سبب نارضایتی شده است. شما عزیزان برای خرید بهترین بی حسی اورجینال می توانید با مشاوران در تماس باشید.

بی حسی عقرب

سفارش آسان و ارسال سریع پماد بیحسی عقرب در ایران

بازرگانی ابزارتاتو با ایجاد بستری امن این موقعیت را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا با خیالی اسوده خرید اینترنتی و اسان خود را انجام دهید..

مجموعه ابزار تاتو با ارسال رایگان و سریع در تمام روز های هفته سفارشات دستگاه های تاتو و رنگ های تاتو و ملزومات حرفه و هنر تاتو را به تمام شهرها ارسال مینماید
ارسال دستگاه های تاتو در تهران و مشهد و شیراز و تبریز و … سایر شهر ها

 

شماره تماس 09174134391

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید