قیمت پد بی حسی لب بایوتیک اصلی کد ۱۰۲۳

قیمت پد بی حسی لب بایوتیک کد ۱۰۲۳

پد بی حسی لب بایوتیک از بهترین و قوی ترین پدهای موجود در ایران برای بیحس کردن لب می باشد.البته برای لب پدهای زیادی ازجمله وگنر.بی ال.pcdو.. وجود دارند.هرکدام از این پدها دارای قیمت و ویژگی هایی می باشند که همین امر سبب تفاوت در قیمت آنها شده است.یکی از ممتریم ویزگی پد های بی حسی قدرت بیحس کنندگی ان ها می باشد.ویژگی مثبت این پدها این است که هیچ گونه اسیبی به پوست وارد نمی کند.در زیر به شرح قیمت و ویژگی های پد بی حسی لب بایوتیک می پردازیم.

پد بی حسی لب بایوتایک

آشنایی با پد بی حسی لب بایوتیک

۱_هربسته حاوی دو عدد پد می باشد.

۲_مدت زمان نگه داشتن پدها برروی لب حداقل ۲۰ دقیقه است.

۳_استفاده از این پد هیچ گونه عوارضی ندارد.

 

قیمت عمده پد بی حسی لب بایوتیک

از انجایی که این پد بسیار مورد استقبال تاتوکاران عزیز قرار گرفته است در ایران ممکن است تقلیی هایی داشته باشد با قیمت های مختلف .در خارج از ایران این پد بی حسی دارای قیمت ۳۵ یورو می باشد البته در کشورهای مختلف ممکن است دارای قیمت های متفاوتی باشد.برای خریدی مطمعن با مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در تماس باشید.

مرکز پخش پدهای بی حسی لب بایوتیک در ایران

در ایران تنها مرکزی که این پدهارا با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد بازرگانی ابزار تاتو می باشد.مجموعه ابزار تاتو با سابقه ای بینظیر در فروش اورجینال محصولات تاتو در خدمت شما می باشد.برای خریدی مطمعن و آسان مشاوران در خدمت شما هستند.این پدهای بی حسی یکی از بهترین گزینه های موجود برای بی حس کردن لب می باشد.یکی از موارد مهم استفاده از این پدها در کلینیک های زیبایی است.

پد بی حسی لب بایوتیک

چرا پدهای بی حسی لب بایوتیک یا همان نقره ای را انتخاب کنیم؟

در بین تمام پدهای بیحسی موجود در ایران که برای لب مورد استفاده قرار می گیرند این پد در مقایسه با سایر پدهای موجود اثر گذاری بیشتر و قیمت مناسب تری دارد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.البته این پدها نمونه های تقلبی زیادی دارند که باید حتما در خرید به این نکته نیز توجه کرد.شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها و اصل بودن پدها با مشاوران در تماس باشید.

سفارش آسان و ارسال سریع و رایگان پدهای بی حسی لب بایوتیک

در ایران تنها مرکز پخش پدهای اورجینال بایوتیک بازرگانی ابزار تاتو می باشد .شما به راحتی می توانید با در اختیار داشتن گوشی و یا لب تاب در هرکجای این سرزمین که باشین لوازم مورد نیاز خود را اعم از دستگاه و رنگ ها و پدهای بیحسی با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.امیدواریم بتوانبم با بهترین محصولات و خدمات همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم. در صورت داشتن هرگونه سوالی مشاوران بازرگانی ابزار تاتو در خدمت شما هستند.

 

شماره تماس ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید