قیمت و مشخصات اخرین دستگاه تاتو پن اوانت EZ_AVANT

قیمت و مشخصات اخرین دستگاه تاتو پن اوانت EZ_AVANT

جدید ترین مدل دستگاه تاتو پن EZ به نام AVANT وارد بازار شده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد از موتور قدرتمندی برخوردار است و بسیار دقیق .بازرگانی ابزار تاتو با قیمت و مشخصات دقیق این دستگاه با ضمانت اصل بودن در اختیار شما عزیزان می باشد. این دستگاه از بدو ورود به بازار سر و صداهای زیادی به پا کرد و تاتو ارتیست های زیادی را به خود جذب نمود مشخصات دستگاه را در ادامه مقاله برای شما شرح خواهیم داد.

قیمت و مشخصات اخرین دستگاه تاتو پن اوانت EZ_AVANT

 

مشخصات دستگاه تاتو پن اوانت Tattoo pen avant

قلم (AVANT) یک دستگاه تاتو دوار جدید Ez tattoo است که ویژگی های جدیدی دارد.

عملکرد دستگاه تاتو پن اوانت بسیار دقیق و روان است و ان را تضمین میکند. بنابراین می توان این دستگاه تاتو را جدا ، کاملاً تمیز ، نگهداری و روغن کاری کرد.از ویژگی ها مهم دستگاه تاتو پن صدای پایین و لرزش کم میباشد.

 

EZ tattoo pen avant به بالاترین کیفیت و دقیق ترین کار کاری اهمیت زیادی می دهد. با Avant Pen یک دستگاه تاتو کارتریج عالی دریافت می کنید. با استفاده از این دستگاه تاتو بسیاری از کارهای هنری با شکوه و منحصر به فرد را خلق می کنید!

امکانات دستگاه تاتو پن اوانت:

رنگ: مشکی با جزئیات طلایی
ماکسون موتور سوئیسی
اتصال استاندارد Cinch ، بنابراین با کلیه RCA / Cinchcords کنونی مناسب است
۱ سیم سینچ و ۳ دسته مختلف از آلومینیوم ساخته شده است
حرکت بی نهایت متغیر است
مناسب با کلیه کارتریج های سوزنی فعلی
جداسازی سریع و آسان
جنس: آلومینیوم
روکش: حدود ۶ – ۷،۵ ولت
سایه: حدود ۵ – ۶،۵ ولت
حداکثر ولت: ۸ ولت
وزن: ۱۵۰ گرم

قیمت و مشخصات اخرین دستگاه تاتو پن اوانت EZ_AVANT

 

خرید اینترنتی از بازرگانی ابزارتاتو

شما تاتو ارتیست های محترم هنرجوها و فروشگاهای تاتو میتوانید کلیه لوازم تاتو را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت انلاین از مجموعه ابزار تاتو دریافت نمایید . برای سفارش محصولات باید از طریق واتساپ ۰۹۱۷۴۱۳۴۳۹۱ سفارش خود را ثیت کنید یا از طریق پر  کردن فرم های بالای صفحه مشخصات خود را درج نمایید تا ما با شما تماس بگیریم. تمامی سفارشات در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسد و ارسال به تمام نقاط رایگان میباشد.

ابزار تاتو

 

1

  1. سلام وقتتون بخیر
    من تازه می‌خوام شروع کنم به یادگیری و کار تاتو بدن ! خیلی گیج و مردد هستم بین دستگاهها . مخصوصا اینکه پن بگیرم یا روتاری.؟!؟ اتفاقی وارد سایتتون شدم. واین کالا رو دیدم. شما چی صلاح میدونید برای خرید. ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙏

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید