قیمت ومشخصات بی حسی یخی جیلانگ اورجینال

قیمت ومشخصات بی حسی یخی جیلانگ اورجینال

بدن رشته های عصبی بسیار زیادی دارد که باعث میشود بعضی از افراد هنگام انجام تاتو در ناحیه ای از بدن یا صورت که تاتو انجام میدند درد احساس کنند .قیمت بی حسی جیلانگ در مراکز مختلف ممکن است متفاوت باشد. نا ارام بودن و استرس داشتن مشتری در حین انجام تاتو باعث میشود تاتو ارتیست از میزان دقتش کاسته شود به همین دلیل استفاده از بی حسی های موجود در بازار میتواند  کمک شایانی به مشتریان و تاتو ارتیست ها در این زمینه کند.

بیحسی جیلانگ

معرفی بی حسی یخی تاتو جیلانگ اورجینال

بی حسی یخی جیلانگ حین کار یکی از بی‌حسی‌ های بسیار کاربردی در بازار تاتو می‌باشد که تاتو کار می‌تواند آن را در لوازم

تاتو خود جهت بی حسی موضعی در حین تاتو داشته باشد و با اعمال آن بر روی پوست مشتری در حین کار درد کمتری را احساس

و رضایت مشتری را کسب کند.

 بی حسی یخی جیلانگ مناسب برای حین کار تاتوی ابرو، لب و خط چشم می باشد.

این محصول در دو حجم کوچک و بزرگ موجود می باشد. این محصول فوق العاده تولید شرکت گوانگجو جیدراگن (Guangzhou JiDragon) چین است. 

یادآور می شویم که بهترین و قوی ترین بی حسی های دنیا محصول کشور چین هستند. 

 

بی حسی یخی جیلانگ

چرا بی حسی یخی جیلانگ از محبوبیت بالایی برخوردار است؟

یکی از معایب برخی بی حسی ها از جمله لیدوکائین در حین کار این است که منجر به پاک شدن رنگ و یا تغییر تناژهای بسیار شدید می شود. حتی از لیدوکائین به عنوان پاک کننده رنگ تاتو در تکنیک لیدوکشی استفاده می شود! اما بی حسی های یخی جیلانگ با داشتن فرمولاسیون پیچیده هیچ گونه اثر رنگ بری و یا تغییر تناژی نخواهند داشت. به دلیل قیمت بسیار مناسب این بیحسی محبوبیت بسیار خوبی دارد.

 

 

بی حسی اصلی جیلانگ

طریقه استفاده از بی حسی یخی جیلانگ: 

حین کار تاتو و زمانی که مشتری احساس درد داشت یک یا دو قطره از  بی حسی یخی جیلانگ را روی موضع بریزید. با سلفون کاور کنید. سه دقیقه زمان بدهید. سپس پاک کنید و با خیال راحت به کار ادامه دهید. این بی حسی های اورجینال چون بسیار قوی هستند طی این زمان کوتاه موضع را بی حسی می کنند. هیچ گونه تاثیری نیز روی رنگ تاتو نخواهند گذاشت.  شما میتوانید بی حسی یخی جیلانگ اورجینال را از مجموعه ابزارتاتو به راحتی و در ۷۲ ساعت تهیه نمایید ارسال رایگان به تمام نقاط.

خرید اینترنتی و ارسال رایگان بیحسی اورجینال جیلانگ

بیحسی جیلانگ یکی از بهترین بیحسی های موجود در ایران است. بی حسی های یخی در مقایسه با سایر بی حسی ها کمی قدرت بیحس کنندگی بهترین دارند.البته متاسفانه این بیحسی ممکن است تقلبی هایی داشته باشد با قیمت های فوق العاده زیاد.این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات و وسایل را به شما عزیزان عرضه کند.امیدواریم همچنان رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشیم.

بیحسی اصلی جیلانگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید